رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گالیکش:

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش گفت‌:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 250 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

250 گالیکشی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند/ 18 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای درگالیکش فعال هستند

به گزارش گلستان 24،به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گلستان، محمدرضا ملکان اظهار کرد: در بخش دولتی از تعداد 251 کارآموزان 130 نفر زن و 121 نفر مرد در خوشه‌های صنعت، خدمات،کشاورزی و فرهنگ و هنر مهارت‌های لازم را کسب و برای آنان گواهینامه الکترونیکی مهارت صادر شده است.
وی افزود: در بخش خصوصی (آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای) شهرستان تعداد 232 نفر زن و 33 نفر مرد در رشته های امور مالی و بازرگانی، صنایع چرم پوست و خز، فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی آموزش‌های مهارتی لازم را کسب کرده‌اند.
ملکان یادآور شد: در مسابقات انگیزشی مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور خانم‌ها معصومه قاسمی‌راد و معصومه وزیری‌دوزین به عنوان منتخبان استان گلستان از شهرستان گالیکش و جزء 15 مدیر برتر کشوری انتخاب شدند.
وی برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ملی مهارت این مرکز را برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کارآموزان بخش دولتی و خصوصی شهرستان در محل مرکز، بازدید عموم مردم از کارگاه‌های آموزشی مرکز، برگزاری مسابقه عکس مهارت در شبکه‌های مجازی و افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نیلکوه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه هفته ملی مهارت از 31 تیر ماه لغایت 6 مرداد است، گفت: تعداد 18 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در شهرستان گالیکش فعال هستند.
رئیس مرکز اشاره کرد سال گذشته تعهد آموزشی 92 هزار نفر ساعت بوده که عملکرد این مرکز در سال گذشته بیش از 110 هزار نفر ساعت رسید،در سال جاری تعهد آموزشی این مرکز 107 هزار و 734 نفر ساعت است.

ارسال نظر

آخرین اخبار