واکنش ائمه جمعه استان گلستان به تحریم های امریکا؛

امام جمعه سرخنکلاته گفت: دولتمردان و محلس باید پاسخ مناسبی به این تحریم ها بدهند و یاوه گویی هایی که آمریکایی ها دارند باید مسئولان پاسخ روشن بدهند و اینت انتشار وجود دارد و خواسته مردم ایران از مسئولان است.

دولت و مجلس پاسخ مناسبی به یاوه گویی و تحریم های امریکا بدهند

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین شهاب الدین بابا محمدی امام جمعه سرخنکلاته در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اظهارکرد: امریکا با دشمنی هایی که انجام داده اند نتوانسته به نتیجه ای که می‎خواست برسد و در آینده نیز به خواسته‎های خود نمی رسند ، تحریم ها بیشتر به جهت اینکه نگذارند ایران به اهداف خود برسد .

وی با بیان اینکه دولتمردان و مجلس باید پاسخ مناسبی به این تحریم ها بدهند ، گفت: خواست مردم از دولتمردان این است که به یاوه گویی هایی که آمریکایی ها در رابطه با ایران دارن پاسخ روشن و محکمی داده شود .

امام جمعه سرخنکلاته در ادامه اذعان داشت : مردم و دولتمردان باید منسجم پشت سر مقام معظم رهبری قرار بگیرند و به این اقدمات آمریکا جواب بدهند.

وی به بدعهدی های آمریکا از طول پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنی امریکا از ابتدای انقلاب شروع شده و ادامه دارد و آمریکا کشوری است که قابل اعتماد نیست و مقام معظم رهبری بارها به این مهم اشاره کردند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و این اقدام امریکا ناقض قرارداد برجام است که قول دادند پایبند به آنها باشند.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار