اقدام و عمل سیاسی مسئولان استانداری؛

در اولین جلسه شورای اداری استان گلستان شاهد یک اقدام و عمل سیاسی آن هم در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات در این استان بودیم، حضور کاندیدای ائتلاف امید در این جلسه برای برخی مدیران و خبرنگاران جای تأمل داشت.

حضور "کاندیدای ائتلاف امید" در شورای اداری استان گلستان ! + عکس

به گزارش گلستان24،  اقدام و عملی که در اولین جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور نورمحمد تربتی‎نژاد کاندیدای ائتلاف امید رقم زد شائبه‎های زیادی را در اذهان برخی مدیران و خبرنگاران به وجود آورد، حضور تربتی‎نژاد کاندیدای مورد حمایت اصلاح‎طلبان  استان در جلسه شورای اداری جای سوال و شائبه‎های فراوان داشت سوالی که تا پایان جلسه نیز بدون پاسخ ماند.

تربتی‎نژاد که مسئولیت اداری در دولت کنونی ندارد و به عنوان استاد دانشگاه و عضو هیات امنای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان مشغول به فعالیت است، حضورش در شورای اداری استان با توجه به شرایط حساس مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه توجیهی از سوی مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات می‎تواند داشته باشد.

مسئولان استانداری گلستان با چه قصد و نیتی نخستین جلسه شورای اداری استان را به مکانی برای حضور تبلیغاتی کاندیدایی خاص تبدیل کردند.

به گزارش پاسرو، نورمحمد تربتی‎نژاد در دومین مرحله انتخابات با حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی و امان‎زاده دیگر کاندیدای حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا به رقابت می‎پردازد.

Untitled-1

Golestanema40

Golestanema40

انتهای پیام

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار