مدیرعامل پست کشور در گرگان:

مدیرعامل پست کشور گفت: طرح "جی نَف" امسال در ۷۱ شهر و ۱۰۰۰ روستای کشور اجرائی می‌شود.

طرح "جی نَف" در ۷۱ شهر و ۱۰۰۰ روستای کشور اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24 ​،حسین مهری در مراسم افتتاح طرح های شرکت پست در استان گلستان اظهار داشت: امروز در استان گلستان به صورت متمرکز 5 پروژه زیربنایی اجرائی شد که سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت املاک (سیماک) به همراه 4 طرح دیگر از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی افزود: با اجرای طرح "سیماک" افراد برای انجام امور اداری ملک خود، به جای 28 سازمان فعلی، تنها به یک محل مراجعه می‌کنند و برای آنها پرونده الکترونیکی تشکیل و کارها الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرعامل پست کشور تصریح کرد: اجرای این طرح، کاهش رفت و آمد شهروندان و سرعت در انجام کار را در پی دارد و از فساد و تخلفات اداری و زمین خواری جلوگیری می‌کند.

مهری همچنین از اجرای طرح‌های "جی نَف" ، "پست من"، "پست لجستیک" و "ساماندهی ابلاغیه‌ها" در گلستان خبر داد و گفت: طرح "جی نَف" هوشمندسازی مکان‌ها است که امسال در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس اجرا می‌شود که نقشه‌های شهر گرگان آماده شده است.

وی افزود: استان گلستان نهمین استان کشور است که در آن طرح "جی نَف" اجرا می‌شود و پارسال این طرح در 5 شهر اجرا شد و امسال در 71 شهر و 1000 روستای کشور اجرائی می‌شود.

مدیرعامل پست کشور اظهار کرد: طرح "پست من" نیز که در گرگان اجرا خواهد شد، مدت خدمات مسافر و بار را که 2 ساعت است، به کمتر از 3 دقیقه کاهش می‌دهد.

وی گفت: "پست لجستیک" هم به نوعی تجارت الکترونیک است که کاهش هزینه‌ها و شفافیت را سبب می‌شود و طرح ابلاغیه‌ها، اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های ارگان‌ها مانند بانک‌ها و شهرداری، هوشمند می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار