معاون هواشناسی گلستان:

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان با اشاره به افزایش دمای هوا در این هفته گفت: پیش‌بینی ما این است که دمای هوا این هفته به ۴۰ تا ۴۳ درجه افزایش پیدا کند.

دمای هوا در استان گلستان به بیش از ۴۳ درجه می‌رسد

به گزارش گلستان24 ​،محمدرضا رحمان‌نیا ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به نفوذ سامانه گرم به استان و افزایش چشمگیر دمای هوا، اظهار داشت: در امروز و فردا رگبارهای پراکنده‌ای در استان گلستان خواهیم داشت و دما میزانی پائین می‌آید.

وی تصریح کرد: از فردا شرایط هوا در استان گلستان پایدار می‌شود و دمای هوا 4 تا 6 درجه افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: پیش‌بینی ما این است که دما 40 تا 43 درجه افزایش پیدا کند اما در مناطق ساحلی دمای هوا 34 تا 36 درجه خواهد بود.

رحمان نیا افزود: در روز یکشنبه هفته آینده نفوذ سامانه ناپایدار و بارندگی را خواهیم داشت و به تدریج برای بعد ظهر روز یکشنبه شرایط،جوی بارندگی پیش بینی میشود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان ادامه داد: دما 8 تا 10 درجه از روز یکشنبه هفته بعد کاهش و تا روز سه شنبه پایدار می‌ماند.

رحمان‌نیا خاطرنشان کرد: اگر تغییری در شرایط،جوی باشد از طریق اصلاحیه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: بارندگی در فصل تابستان در استان گلستان 10 تا 20 درصد کاهش داشته و دمای هوا در فصل تابستان 0.5 تا 1.5 درجه افزایش نشان می‌دهد و این افزایش دما تا نیمه مهرماه پایدار خواهد ماند.

رحمان نیا تاکید کرد: در هفته بعدی دمای 40 درجه را در استان گلستان تجربه خواهیم کرد اما تغییرات دما زیاد است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار