رئیس پلیس راهور گلستان مطرح کرد:

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: هسته مرکزی شهر در ساعات پیش ترافیک دچار گره‌های ترافیکی است که مردم را کلافه کرده است و باید این منطقه نیز در اجرای پروژه‌های ترافیکی شهرداری دیده شود.

باید اجرای پروژه‌ها و اقدامات ترمیمی در حوزه ترافیک اولویت‌بندی شود

به گزارش گلستان24؛ ایوب شرافتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص ترافیک شدید در محور ناهارخوران گرگان بخصوص از ابتدای آغاز زیرگذر ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی، گفت: اگر مردم و مدیران شهر گرگان بر این اعتقادند که محور ناهارخوران گرگان برای این شهر یک برند است، باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع زیرساخت‌ها یکی از مسائلی است که باید برای این منطقه مورد توجه قرار گیرد و این زیرساخت‌ها باید ایمن و استاندارد باشد.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: زمانی که این محور مملو از خودرو است، نشان می‌دهد سطح سواره‌رو در این محور پاسخگوی این میزان خودرو و تردد خودرو نیست.

شرافتی بیان کرد: دور برگردان‌های این محور باید محدود و استاندارد شود، تعریض محور و پروژه‌های ترافیکی می‌تواند مشکل ترافیکی این محور را در کنار اجرای پروژه‌های تکمیلی در هسته مرکزی شهر حل کند.

وی تاکید کرد: ما نباید از هسته مرکزی شهر غافل شویم زیرا مرکز شهر نیز به تناسب در ساعات‌ مختلف به خصوص ساعات پیک ترافیک مشکل شدید ترافیکی دارد.

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: معتقدم اگر قرار است پروژه‌های ترافیکی در شهر اجرا شود باید به صورت همزمان هسته مرکزی شهر نیز مورد توجه قرار گیرد در غیر اینصورت اجرای پروژه‌های ترافیکی در محور ناهارخوران مشکلی را در حوزه ترافیکی شهر حل نخواهد کرد.

شرافتی در پاسخ به این سوال که مشاهدات و شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری قصد اجرای دوربرگردان به صورت زیرگذر در محور ناهارخوران گرگان را دارد، بیان کرد: ما انباشتی از مشکلات ترافیکی را در هسته مرکزی شهر داریم و گره‌های ترافیکی شدیدی را در این منطقه داریم که مردم از ما برای حل این مشکل مطالبه دارند.

وی اضافه کرد: بعضی از سطح خیابان‌های ما در هسته مرکزی شهر بخصوص در ساعات پر ترافیک، از تردد خودرو اشباه شده و این ترافیک مردم را کلافه کرده است.

رئیس پلیس راهور گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که آیا این پروژه در شورای ترافیک مطرح شده گفت: این پروژه مطرح اما مصوب نشده است.

شرافتی گفت: باید برای این پروژه کار کارشناسی انجام شود تا در نهایت شورای ترافیک برای تصویب این پروژه نظر دهد.

وی در پایان ابراز کرد: باید اجرای پروژه‌ها و اقدامات ترمیمی در حوزه ترافیک اولویت‌بندی شود و باید درخواست مردمی و حل مشکلات مردمی در اولویت قرار گیرد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار