در 7 مردادماه جاری:

معاون بهره‌برداری و دیسپاچنگ شرکت توزیع برق گلستان گفت: در هفتم مردادماه جاری میزان پیک مصرف برق در استان گلستان به یکهزار و 164 مگاوات رسید.

شهروندان مصرف برق را مدیریت کنند

به گزارش گلستان24؛ بهرام قائمی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در هفتم مردادماه جاری میزان پیک مصرف برق در استان گلستان به یک‌هزار و 164 مگاوات رسید.

وی تصریح کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته در 23 مرداد ماه اتفاق افتاد که میزان پیک مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

* پیک مصرف برق در استان گلستان قریب به 4.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

معاون بهره‌برداری و دیسپاچنگ شرکت توزیع برق گلستان درخصوص میزان پیک مصرف برق  ابراز کرد: سال گذشته میزان پیک مصرف برق در استان گلستان به یکصدو 102 مگاوات رسیده بود.

قائمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال جاری پیک مصرف برق در استان گلستان در دو مقطع زمانی رخ داد که استان گلستان در 14 تیرماه جاری پیک مصرف برق یک‌هزار و 152 مگاوات را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه میزان پیک مصرف برق در استان گلستان قریب به 4.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اذعان کرد: در 14 تیرماه جاری میزان پیک مصرف برق نسبت به سال گذشته 4.5 درصد رشد داشته است.

* توانستیم شبکه را پایدار نگه داریم/ اعمال خاموشی در راستای کمبود و عدم پایداری در سطح استان نداشتیم

معاون بهره‌برداری و دیسپاچنگ شرکت توزیع برق گلستان یادآور شد: متاسفانه روز گذشته نیز تجربه دوم پیک مصرف سال 1396 در استان گلستان را شاهد بودیم که به یک‌هزار و 164 مگاوات رسید.

قائمی پیک مصرف برق در مردادماه جاری را بی‌سابقه خواند و افزود: متاسفانه در هفتم مردادماه جاری رشد پیک مصرف برق 5.6 در استان گلستان را شاهد بودیم.

وی در خصوص وضعیت شبکه برق در گلستان گفت: مدعی هستیم میزان پیک مصرف برق طی دو روز تجربه شده در استان گلستان که در 14 تیرماه و هفتم مردادماه جاری رخ داد حداقل توانستیم شبکه را پایدار نگه داریم و اعمال خاموشی در راستای کمبود و عدم پایداری در سطح استان نداشته باشیم.

* استان گلستان از نظر تعرفه به 2 قسمت تقسیم شد/ شهروندان مصرف برق را مدیریت کنند

معاون بهره‌برداری و دیسپاچنگ شرکت توزیع برق گلستان  ابراز کرد: استان گلستان از نظر تعرفه به دو قسمت تقسیم شد تعرفه 3 گرمسیری و تعرفه چهار است.

قائمی افزود: استان گلستان شامل تعرفه سه گرمسیری است و دیگر شهرستان‌ها در مرکز و نوار طولی شامل تعرفه چهار هستند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچنگ شرکت توزیع برق گلستان  درخصوص ساعت اوج مصرف در استان گفت: شهروندان مصرف برق را مدیریت کنند و در ساعات 13 لغایت 17 که ساعات اوج مصرف است از لوازم برقی پرمصرف همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو و غیره جدا بپرهیزند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار