کارشناس مسئول اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: خدام حرم رضوی که با عنوان کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت به گلستان سفر کرده اند، با خانواده فرماندار فقید بندرترکمن شهید مرجان نازقلچی دیدار می کنند.

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت به گلستان سفر کرده اند

به گزارش گلستان24؛‌ رمضان خالو حسینی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت کاروان 15نفره خدام رضوی روز جمعه با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان در مراسم غبار رویی مزار شهیدان شرکت می کنند و سپس با خانواده شهید مرجان نازقلچی و ائمه جمعه اهل سنت و تشیع بندرترکمن دیدار می کنند.
به گفته وی؛ اعضای کاروان زیر سایه خورشید در ادامه به عیادت بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) بندرترکمن رفته و سپس با حضور در مسجد جامع پذیرای عاشقان رضوی بوده و اقلام متبرک شده را بین مردم شیعه و سنی این شهرستان توزیع می کنند.
خالو حسینی اضافه کرد: دهه کرامت جدای از جشن ها، در بردارنده معانی و مفاهیم ارزشمند مستتر در سیر زندگی ائمه اطهار (ع) است و حضور خادمان آستان قدس رضوی در نقاط مختلف باعث ترویج بیشتر نگاه به زندگی بزرگان دین از سوی خانواده ها می شود.
وی همچنین گفت که برادران اهل سنت این منطقه ارادت ویژه ای به امام رضا (ع) دارند و همه ساله تعداد زیادی از مردم منطقه برای عرض ارادت به محضر قزل امام( امام رضا) به مشهد مشرف می شوند
افزون بر نیمی ازجمعیت بندرترکمن را هموطنان اهل سنت تشکیل می دهند، این شهرستان در غرب استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار