درهفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ کشتی نوجوانان قهرمانی کشوردر منطقه شمال، کشتی گیران گلستان مغلوب حریفان مازندرانی شدند.

ناکامی کشتی گیران نوجوان گلستانی

به گزارش گلستان24؛‌در این هفته از رقابت ها که در سه بخش کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی شامگاه دوشنبه در علی آبادکتول از توابع استان گلستان برگزار شد، گلستانی ها در هر سه بخش نتایج را به رقیب واگذار کردند.
در این دوره در مجموع سه بخش در اوزان مختلف 46 کشتی گیر مسابقه دادند که با توجه به تیمی بودن رقابت ها، نتایج زیر به دست آمد:
در بخش آزاد؛ کشتی گیران مازندران موفق شدند در هر 10 وزن کشتی گیران میزبان را مغلوب خود کنند و در مجموع با نتیجه 10 بر صفر پیروز از تشک خارج شدند.
در بخش رقابت های کشتی فرنگی نیز فرنگی کاران مازندران در مجموع تیمی با نتیجه هفت بر سه در مقابل گلستان پیروز شدند.
در بخش رقابت های کشتی پهلوانی نوجوانان که در 2 وزن برگزار شد، هر دو رقابت به نفع تیم مازندران به پایان رسید.
در دیگر رقابت های این منطقه تیم های خراسان رضوی و خراسان شمالی با دیدار کردند.
رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی کشور که در مرحله مقدماتی در حال برگزاری است، در شش منطقه برگزار می شود که در منطقه شمال تیم های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی حضور دارند.
درهفته دوم این رقابت ها تیم های گلستان و مازندران به ترتیب به مصاف تیم های خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهند رفت.
در پایان رقابت های این هفته در مجموع چهار هفته از آغاز رقابت های لیگ کشتی منطقه ای نوجوانان کشور (رفت و برگشت) تیم های مازندران و گلستان با کسب بیشترین امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند.
تیم های اول و دوم مناطق شش گانه بعد از هفته سوم دور برگشت، به مرحله نهائی راه خواهند یافت تا براساس برنامه و جدول اعلام شده فدراسیون برای مشخص شدن قهرمان کشور با هم پیکار نمایند.
سرپرستی هفته اول دور برگشت رقابت های کشتی نوجوانان کشور را علی رفوگر و سرپرستی فنی را امیرحسین رهنما از داوران درجه یک بین المللی از استان سمنان برعهده داشتند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار