پیشکسوت بسکتبال و عضو شورای شهر گرگان گفت: بودجه شهرداری گرگان 220 میلیارد است و 3 ملیارد آن را به بسکتبال بدهند تیم خوبی بسته می‌شود.

نگاه ویژه مسئولان به بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24؛‌اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم کادرفنی را که همگی از کارمندان شهرداری گرگان هستند را انتخاب کرده‌اند و زمان حسینی به عنوان سرمربی کار آماده سازی تیم برای لیگ برتر را برعهده خواهد داشت.

وی در مورد اینکه گرگان با چه قدرتی در لیگ حاضر خواهد شد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مسئولان شهرداری بودجه‌ای را برای جذب بازیکنان اعلام نکرده‌اند.

سرمربی سابق شهرداری و عضو شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه مردم شدیدا پیگیر بسکتبال هستند، عنوان کرد: مردم گرگان و تمام شهرهای استان گلستان هنگام بازی‌ها درگیر بسکتبال هستند و ورزش اول استان محسوب می‌شود و باید نگاه ویژه به این رشته داشته باشیم.

کبیر گفت: بودجه شهرداری در سال 220 میلیارد تومان است و یک درصد آن را هم به بسکتبال بدهند. اگر بودجه 3 میلیاردی در نظر بگیرند، تیم خوبی می‌توان بست. بازیکنان بومی خوبی در استان وجود دارند و در کنار چند یار ملی پوش شرایط مناسب برای حضور در لیگ خواهد بود.

پیشکسوت بسکتبال گرگان تاکید کرد: مردم و هواداران شهرداری در یکی دو سال گذشته از نتایج تیم‌شان آزرده خاطر شده‌اند و باید هر تصمیمی که می‌گیریم ابتدا به نفع هواداران باشد، چون حامی اصلی بسکتبال گرگان آنها هستند و در تمام مسابقات با شور و هیجان می‌آیند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار