علی رغم وعده های معاون استاندار در خصوص تکمیل شدن پروژه ی پتروشیمی گلستان هنوز که هنوز است این پروژه بر روی زمین مانده است.

چرا پتروشیمی گلستان به سرانجام نرسید؟/ وعده هایی که فقط وعده بود

به گزارش گلستان24؛تکمیل و ساخت پتروشیمی گرگان هنوز که هنوز است به هیج جایی نرسیده و سهامداران آن که اکثر مردم قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند در بلاتکلیفی به سر می برند،معلوم نیست که تکلیف سرمایه های آنها چه می شود.

این پروژه که در دولت نهم کلید خورده بود در حال نهایی شدن بود که به علت روی کار آمدن دولت یازدهم و تفاوت نظر مسئولین از جمله شخص استاندار این پروژه تکمیل نشد.

طبق اظهارات سید علی طاهری نماینده پیشین شهر هایی گرگان وآق قلا، بازرس وزارت نفت و پتروشیمی کشور در نامه ای به وزیر نفت گفته است، ساخت این پتروشیمی در گلستان هیچ مانع علمی ندارد چرا که تمامی نیازها برای ساخت پتروشیمی از جمله آب،گاز و حمل نقل برای این طرح در گلستان موجود می باشد.

در دوهفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری یعنی یازدهم اریبهشت ماه همین سال  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آقای طهماسبی خبر از تعین تکلیف پتروشیمی گلستان را تا پایان اردیبهشت یعنی یک روز مانده به انتخابات داد.

مسئولین استانداری که اجرای پتروشیمی گرگان را بدون سود و حتی مضر می دانستند در قبل از انتخابات به دنبال تکمیل این پروژه بودند.

جدا از این که این مسئله کاری تبلیغاتی برای انتخابات بوده و یا خیر مهم این است که سرمایه های مردم تعین تکلیف شود تا مرم به حق خودشان برسند.

ولی با گذشت حدود چند ماه از وعده ی معاون استاندار هنوز خبر رسمی مبنی بر تعین تکلیف سهامداران پتروشیمی گلستان وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار