سید علی طاهری :

دولتی ها که در اداره کشور بسیار ضعیف عمل کردند،این روز ها قصد دارند با تخریب و توهین، رقبای خود را از میدان رقابت بیرون و بر روی ناکار آمدی ها و بی مدیریتی های خود سر پوش بگذارند.

وعده ها و حرف های این دولت دروغ  محض است/توطئه علیه حجت السلام رئیسی در علی آباد کتول

 حجت السلام سید علی طاهری رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گلستان ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:بانک های ایران با بانک های کشور های در حال توسعه و پیشرفته قابل قیاس نمی باشند به این دلیل که در این کشور ها بانک ها با تمام قوا به کمک تولید کننده داخلی می روند ولی بانک های کشور ما با این سود تسهیلات نمی توانند حامی تولید و اشتغال باشد.

او ادامه داد:باتوجه به این که آقای روحانی و جهانگیری در مناظره سوم تمام قد از بانک ها دفاع کردند؛ این موضوع به اثبات رسید که دولت در خصوص بانک ها ضعیف و بی برنامه است.

وی اظهار کرد:بهانه ی  بانک ها برای بالا بردن سود تسهیلات برابری آن با نرخ تورم است که مشاهده می شود برخی بانک ها سود هایی 30 درصد برای سپرده گذاران در نظر می گیرند که معلوم می شود یا دولت درخصوص تک نرخی شدن تورم دروغ می گوید و یا این که بانک ها بر خلاف قوانین عمل می کنند.

دیدار با طاهری (4)

نماینده پیشین شهر های گرگان و آق قلا  با تاکید برا اینکه خام فروشی نفت به ضرر کشور است، افزود:این که آقای جهانگیری می گوید فروش نفت را به 2 میلیون بشکه افزایش دادهایم نشان از بی مدیرتی و بی تدبیری دولت است زیرا که ما در حقیقت داریم به دنیا کمک می کنیم و نفت خود را ارزان می فروشیم و اجناس فراوری شده ای را که خود تولید می کنیم را با قیمتی بالا می خریم.

وی تصریح کرد: دولت چون که نمی تواند نفت را فراوری و تولیدات خود را افزایش دهد تمام همت خود را بر خام فروشی گرفته است که به واسطه ی مصوبات برجام پول نفت فروخته شده به کشور بر نمیگردد،و این پول تبدیل به کالا های بی  کیفیت می شود و به کشور برمیگردد که این مسئله علاوه بر نابود شدن تولیدات داخلی، ضرر هنگفتی  هم به اقتصاد کشور می زند.

سید علی طاهری یاد اور شد:این که دولت به وعده های دیگر کاندید ها خورده می گیرد که منابع شما برای افزایش یارنه ها از چه جایی است؟ باید در پاسخ بگوییم که منابع دولت از کجا است؟ که یارانه قشر های ضعیف جامعه را در آستانه انتخابات افزایش داده و از هر کجا که دولت یارانه را افزایش داده اند دیگر کاندید ها هم  می توانند افزایش دهند.

رئیس دفتر استانی استان قدس در گلستان افزود: حدود ده روز قبل  رئیس حراست آموزش و پروش شهرستان علی اباد کتول طی یک نام محرمانه به مدارس این شهرستان گفته بود که بسته هایی تحت عنوان نسیم کرامت از سوی آستان قدس در مدارس شهرستان در حال توزیح است، مدیران مدارس  شهرستان را مکلف کرده که اگر این بسته ها را برای توزیع به مدارس آوردند سریعا جلوگیری شود و به حراست اداره آموزش و پرورش اطلاع دهند چرا که این موضوع درآستانه انتخابات جنبه تبلیغاتی دارد.

وی اظهار کرد:با توجه به حساسیت این موضوع بنده سریعا با رابطین آستان قدس در علی اباد کتول تماس گرفتم و متوجه شدم که این مسئله از سوی آستان قدس نبوده بلکه مخالفان حجت السلام رئیسی که طرفداران دولت هم هستند در نظر داشتند که با این این برنامه بر علیه حاج آقای رئیسی کار کنند؛البته ممکن است که هیچ بسته ای برای توزیع وجود نداشه و این نامه حراست  مخصوصا برای تخریب حجت اسلام رئیسی صادر شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار