امام جمعه شهرستان کردکوی گفت: صدای حجاج صدای اسلام و دین است و حاجیان نماینده مردم کشور خود هستند.

 صدای حجاج صدای اسلام و دین است

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه کردکوی، با بیان اینکه حج منافع بسیاری به همراه دارد، اظهار کرد: اگرچه حج یک امر معنوی و عامل ریزش گناهان است اما ابعاد بسیاری دارد و از لحاظ اقتصادی و اجتماعی از ارزش بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه حجاج نماینده مردم کشور خود هستند، گفت: صدای حجاج صدای اسلام و دین است.
امام جمعه شهرستان کردکوی با تبریک میلاد امام رضا (ع)، بیان کرد: امروز که سالروز ولادت امام رضا (ع) است همه دل‌ها روانه مشهد است و همه ما باید سبک زندگی امام رضا (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
شاعری با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، یادآور شد: رئیس دولت دوازدهم هشتمین رئیس جمهور ایران است که توانست حکم تنفیذ را از مقام معظم رهبری دریافت کند و امید است درست و خدایی کار کند.
وی با اشاره به اینکه کشورمان دچار فساد و بداخلاقی است، تصریح کرد: امید است با وحدت، تلاش و همدلی فساد از کشور ریشه کن و اقتصاد شکوفا شود.
امام جمعه کردکوی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا از ابتدا تاکنون وجود دارد و به طور مداوم به تحریم علیه ایران ادامه می‌دهد با این وجود جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر می‌شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار