امام جمعه بندرترکمن:

امام جمعه بندرترکمن گفت: از استاندار گلستان و مسؤولان استان نسبت به عدم حضور در جمع مردم گله‎مندیم، مگر چند شهرستان در استان وجود دارد که استاندار و سایر مسؤولان استان طی این چهار سال در جمع مردم حاضر نشده و به مشکلات و درد و دل آنها گوش نکردند.

10 توصیه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‎جمهوری

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، با اشاره به 10 توصیه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‎جمهوری، اظهار کرد: همانطور که معظم‎له فرمودند مسؤولیت را امانت بدارید، باید در امانت دقت و توجه بیشتری شود و برای جلوگیری از آسیب به امانتداری باید از کوتاهی در امانت پرهیز کرد.
وی گفت: مقام معظم رهبری به رعایت اولویت‎ها تأکید کردند و  اولویت امروز را ریشه‎کن کردن فقر و فساد دانستند و معیشت مردم، تعامل با دنیا و مقابله با سلطه‎طلبان را سه جهت‎گیری اصلی دولت دوازهم برشمردند.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اتحاد ملت را مهم بشمارید، اذعان کرد: رئیس جمهور نباید با طرح سخنانی ملت را به دو قسمت تقسیم کند و مسؤولان باید از ایجاد دوقطبی در جامعه پرهیز کنند.
منصوری با اشاره به توصیه دیگر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به میان بروید، با گلایه از عدم حضور مسؤولان استان گلستان در جمع مردم، تصریح کرد: از استاندار گلستان و مسؤولان استان نسبت به عدم حضور در جمع مردم گله‎مند هستیم، مگر چند شهرستان در استان گلستان وجود دارد که استاندار و سایر مسؤولان طی این مدت چهار ساله در جمع مردم حاضر نشده و به مشکلات و درد و دل آنها گوش نکردند.

*حمایت از انقلابی ها وظیفه دولت است
 وی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید قدردان نیروهای مؤمن و پرانگیزه بود، از طرفی معظم‎له بارها فرمودند که « من انقلابی‎ام» که با توجه به اهمیت این مسأله دولت وظیفه دارد از انقلابی‎ها و افراد پرانگیزه حمایت کند، نه آنکه آنها را بکوبند و از صحنه حذف کنند.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به توصیه دیگر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به خداوند توکل کنید و وعده نصرت الهی را باور کنید، با اشاره به آیه «من یتوکل علی‎الله و هو حسبه» اذعان کرد: دشمن، دشمن است نباید به کدخدا توکل کرد چراکه هر کسی به خداوند توکل کند خداوند او را یاری می‎دهد.
منصوری در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج، توضیح داد: معظم‎له در این دیدار بر توجه به وحدت اسلامی، شرکت حجاج در نمازهای اول وقت و جماعت در مسجدالحرام و مسجد النبی، تلاوت قرآن کریم در ایام تشرف، انجام اعمال روز عرفه، پرهیز از بازارگردی، برگزاری برائت از مشرکین را به حجاج توصیه کردند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با نابودی آل‎سعود زمینه حج صحیح، سالم، باامنیت برای همه مسلمانان فراهم شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار