سید علیرضا حسینی‎طلب:

مدیرکل جدید فنی و حرفه‎ای استان گلستان گفت: در مسئولیت جدید با تاکید بر نظرات کارشناسی و استفاده از خرد جمعی سعی خواهیم کرد تا ماموریت‎های سازمان را پیاده‎سازی کنیم و در راستای بهبود شاخصه‎های بهره‎وری گام برداریم.

افراد شایسته و کاربلد در مجموعه آموزش فنی و حرفه‎ای استان مشغول فعالیت هستند

به گزارش گلستان24؛سید علیرضا حسینی‎طلب پیش از ظهر امروز در آئین معارفه‎اش به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان اظهار کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان اعم از بخش خصوصی و دولتی نیروهای بسیار توانمند و موثر در بدنه کارشناسی و خط مقدم مهارت‎آموزی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید از تجربیات و اندوخته‎های یکدیگر برای پیشبرد اهداف سازمان بهره بگیریم، تصریح کرد: افراد شایسته و کاربلد در مجموعه آموزش فنی و حرفه‎ای استان مشغول فعالیت هستند که بهره‎گیری از خرد جمعی دستیابی به موفقیت را تسهیل و تسریع می‎بخشد.

مدیرکل جدید فنی و حرفه‎ای استان گلستان افزود: سعی خواهم کرد تعامل خوبی با مدیران ارشد استان، مجموعه دستگاه‎های اجرایی، فرمانداران و مدیران دستگاه‎های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استانی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشم و از رهنمودهای نماینده ولی‎فقیه در استان در طول فعالیت استفاده کنم.

حسینی‎طلب از زحمات و تلاش‎های خالصانه و دلسوزانه ابوالفضل تیرانداز مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه ای استان قدردانی کرد و گفت: ایشان در سالیان طولانی مسئولیت خویش منشأ خدمات زیادی بوند که باید از این تلاش‎های قدردانی کرد.

وی در پایان ابراز کرد: تمام سعی و همت خود را به کار خواهم گرفت تا به مردم خوب استان به همت همکاران پرتلاش، خدمات شایسته ارائه کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار