رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: چهارشنبه بازار گرگان یکی از مشکلاتی است که برای گرگان به یک معضل ترافیکی تبدیل شده، ترمینال شرق گرگان یکی دیگر از مسائلی است که در بحث ترافیکی برای گرگان ایجاد مشکل ترافیکی کرده است.

ترافیک محور ناهارخوران گرگان

به گزارش گلستان24،ایوب شرافتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: نظارت ما بر آموزشگاه‌های رانندگی بسیار زیاد و سختگیرانه است و بر اساس یک چهارچوب مشخص برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

وی در خصوص میزان تقصیر دو طرف در تصادف‌های رانندگی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون برای هر فرد و یا دستگاهی در تصادفات رانندگی سهم تقصیر مشخص شده و حتی عابران پیاده هم ممکن است مورد تقصیر در تصادفات رانندگی شناخته شوند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان در خصوص ترافیک محور ناهارخوران گرگان و زیرگذرهای احداث شده بیان کرد: باید بپذیریم که ناهارخوران یک منطقه ویژه و برند برای استان گلستان و شهر گرگان است و باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشیم.

شرافتی گفت: محور صیاد شیرازی که منتهی به محور ناهارخوران است باید ویژه دیده شود و اگر وضعیت محور صیاد شیرازی اگر به گره ترافیکی دچار شود به سادگی نمی‌توان ترافیک گرگان و محور ناهارخوران را حل کرد.

وی افزود: باید در صدور مجوزهای ساخت و ساز و شهرسازی گرگان دقت لازم انجام شود و راه‌های رسیدن به حل مشکلات ترافیکی گرگان با سرعت و دقت و کارهای کارشناسی و با دوراندیشی لازم طی شود.

رئیس پلیس راهور  گلستان تاکید کرد: باید محورها تعریض شود، دوربرگردان‌های استاندارد زده شود و اقداماتی همزمان در هسته مرکزی شهر نیز اجرا شود.

شرافتی تاکید کرد: هنوز کوچه‌هایی در گرگان وجود دارد که عقب‌نشینی‌های لازم انجام نشده و تردد خودرو در آن به سختی انجام می‌شد.

وی گفت: در حوزه شهری در هسته مرکزی شهر و حاشیه‌های شهر دچار مشکلاتی هستیم که باید با اولویت به آنها نگاه شود و همزمان به محور ناهارخوران هم نگاه‌های خاصی شود تا مشکلات ترافیکی گرگان به صورت متوازن و همزمان حل شود.

رئیس پلیس راهور گلستان بیان کرد: چهارشنبه بازار گرگان یکی از مشکلاتی است که برای گرگان به یک معضل ترافیکی تبدیل شده، ترمینال شرق گرگان یکی دیگر از مسائلی است که در بحث ترافیکی برای گرگان ایجاد مشکل ترافیکی کرده است.

شرافتی تاکید کرد: جانمایی نامناسب ترمینال شرق گرگان یکی از مشکلات ترافیکی گرگان است که ما را دچار مشکل و معضل کرده که باعث می‌شود مردم به استفاده از مسافربران شخصی بیشتر ترغیب داشته باشند.

وی تاکید کرد: انحصار تفریح در ناهارخوران با احداث مراکز تفریحی مناسب در گرگان باید شکسته شود و باید مرکز تفریح و تفرج در گرگان از محور ناهارخوران به دیگر مناطق شهر برده شود.

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: بافت قدیمی شهر گرگان یکی دیگر از موضوعاتی است که باید برای آن اقدام کارشناسی صورت گیرد تا مشکلات ترافیکی گرگان به طور همزمان در تمام منطقه شهر حل شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار