رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با شناسایی متهمان قتل ۲ نوجوان گنبدی، رسیدگی ویژه به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس آغاز شد.

جزئیات قتل دو نوجوان گنبدی!!

به گزارش گلستان24،به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با تاکید بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده این قتل‌ها، اظهار داشت: قاتل و یکی از همدستان وی دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری همدست دیگر قاتل ادامه دارد.

وی افزود:  یکی از دستگیرشدگان، به قتل و جزئیات آن اعتراف کرده که در بازرسی از صحنه قتل، خودروی انتقال پیکر مقتولان و خانه قاتل، شواهد و مدارک مانند خون مقتولان و چاقوی آلت قتل کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل ، انتقام را انگیزه قتل عنوان کرده و گفته، با عدنان یکی از 2 نوجوان مقتول، بر سر موضوعی مجادله داشتیم که برای حل این مسئله 6 مرداد (روز مفقود شدن این 2 نوجوان) بیرون از شهر قرار گذاشتیم اما پس از آن که به توافق نرسیدیم با چاقو وی را کشتم و  از ترس فاش شدن موضوع، دوست عدنان را هم به قتل رساندم.

هاشمیان افزود: قاتل و همدستان وی پیکر بی‌جان این 2 نوجوان 14 و 16 ساله را در بیابان‌های اطراف روستای حاجی قوشان گنبدکاووس دفن کردند که بارندگی‌های اخیر بخشی از اجساد آنها را آشکار کرد و به این ترتیب ابهام در پرونده مفقودی این 2 نوجوان برطرف شد.

جسد 2 نوجوان گنبدی که 6 مرداد مفقود شده بودند 11 مرداد در 15 کیلومتری روستای حاجی قوشان گنبدکاووس کشف شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار