آیت‎الله حسینی‌شاهرودی :

آیت‎الله حسینی‌شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اعضای بسیج رسانه این استان در آستانه گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار دیدار و گفت‎وگو کرد.

فعالیت کانون بسیج رسانه در سه شهر استان گلستان

به گزارش گلستان 24؛ همزمان با فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار؛ آیت‎الله سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اعضای بسیج رسانه این استان دیدار و گفت‎وگو کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان؛ دیدار با علما را یکی از مهمترین برنامه‎های گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد و گفت: حدود 200 نفر از فعالان رسانه استان گلستان به عضویت بسیج رسانه درآمدند و در مسیر خطیر آگاهی‎رسانی و خبررسانی فعالیت می‎کنند.

محمد جعفری افزود: از زمان فعالیت بسیج رسانه در گلستان 6 شهید شاخص استان که در زمینه خبرنگاری دستی بر قلم داشتند را الگوی خودمان قرار دادیم که از این تعداد سه شهید متعلق به شهرستان علی‎آبادکتول بوده است.

وی از برگزاری مراسم متمرکز روز خبرنگار توسط بسیج رسانه در روز پنج‎شنبه 19 مردادماه جاری خبر داد و گفت: در این مراسم قرار است از خانواده‎های معظم شهدا تجلیل شود، ما معتقدیم همواره باید یاد و راه شهیدان زنده و تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از فعالیت کانون‎های بسیج رسانه در سطح استان خبر داد و گفت: کانون‎های بسیج رسانه در شهرستان‎های علی‎آبادکتول، گرگان و گنبدکاوس فعال شده است.

جعفری در خصوص فعالیت‎های بسیج رسانه استان بیان کرد: دوره‎های آموزش مقدماتی و تکمیلی، جشنواره ابوذر، برنامه‎های مناسبتی تقویمی، بصیرتی و روشنگری از جمله برنامه‎های بسیج رسانه در استان گلستان است.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان برگزار خواهد شد این اقدام را در تقویت فعالیت‎های رسانه‎ای و انگیزشی جامعه خبری مهم خواند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه پویایی و تقویت جبهه انقلابی یکی از رویکردهای بسیج رسانه است، گفت: در این راستا برنامه‎های مختلفی طی سال پیش‎بینی شده تا این مهم محقق و تقویت شود.

جعفری برای فعالان عرصه خبری آرزوی موفقیت کرد و از تلاش‎های صادقانه آنها در مسیر آگاهی‎بخشی جامعه قدردانی و به آنها خداقوت گفت.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار