فرماندار شهرستان گرگان:

فرماندار شهرستان گرگان گفت: اعتبارات امسال این شهرستان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته و رشد ۸۰ درصدی را نشان می‎دهد.

خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان
به گزارش گلستان 24؛«سید عباس حسینی» در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: سال گذشته 53 میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری‎ها، شهرها و روستاهای این شهرستان در نظر گرفته شده بود. امسال اعتبارات گرگان رشد بسیار خوبی داشته است.
وی در مورد اعزام حجاج گفت: امسال از 24 مرداد ماه  7 هزار نفر از حجاج استان از فرودگاه گرگان اعزام می‎شوند که 80 درصد این حجاج اهل تسنن هستند. بنابراین نیاز است همکاری لازم با مدیریت فرودگاه گرگان برای اعزام این حجاج انجام شود.
فرماندار گرگان با بیان اینکه هفته دولت را در پیش داریم، گفت: از یک ماه گذشته نامه‎نگاری‎ها به همه ادارات انجام شده تا پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی های خود برای هفته دولت را اطلاع‎رسانی کنند.
وی ضمن گرامیداشت 17 مردادماه، روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و در مورد مسائل جامعه به مسئولان تذکر می‎دهند. این روز را به این قشر پرتلاش تبریک می‎گوییم.
فرماندار گرگان تاکید کرد: 17 مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهید صارمی است و این روز نشان می‎دهد که خبرنگاران حتی خارج از مرزها نیز به وظیفه اطلاع‎رسانی خود به درستی عمل می‎کنند.
حسینی به تغییر ساعت اداری برای کاهش پیک مصرفی برق اشاره کرد و افزود: این اقدام به منظور افزایش آسایش و آرامش مردم انجام شده است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار