مدیرکانون بسیج رسانه گرگان:

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان هم در این جلسه گفت: امروز بسیجیان عرصه رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم به شمار می‎روند.

ایستادگی قلم‎های اصحاب بسیج رسانه در برابر قلم‎های رسانه‎های استکبار جهانی

به گزارش گلستان 24؛داوود خاندوزی اظهار داشت: امروز بسیجیان عرصه رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم  بشمار می‎روند و در دو بعد یکی در لباس بسیج و دیگری در لباس رسانه به نظام و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت‎رسانی می‎کنند.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان افزود: امروز قلم‎های اصحاب بسیج رسانه در برابر قلم‎های رسانه‎های استکبار جهانی و خبرنگارانی که از تفکر استکباری پیروی می‎کنند، ایستاده است.

خاندوزی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی با ابزار رسانه‎ای جهان را فریفته است و باید در برابر این رسانه‎ها نیروهای انقلابی به تبیین درست مسیر انقلاب بپردازند.

وی گفت: در بسیج رسانه شهرستان گرگان با برنامه‎های متنوع درصدد این بودیم که بتوانیم انسجام را در بین نیروهای انقلابی به وجود بیاوریم.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان با بیان اینکه خوشبختانه برنامه‎های خوبی با حمایت سازمان بسیج رسانه استان گلستان در گرگان رقم خورد، گفت: در آستانه روز خبرنگار با دیدار از خانواده شهید و عطرافشانی مزار شهدا نشان دادیم که قلم‎هایی ما در مسیر شهدا قرار دارد.

خاندوزی یادآور شد: برگزاری مسابقه دارت و دیدار با فرمانده سپاه ناحیه گرگان و مسئولان و حضور و مشارکت در برنامه روز خبرنگار بسیج رسانه از دیگر برنامه‎های ما در شهرستان گرگان به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار بود.

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار