نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان؛ اقدام نسنجیده برخی نمایندگان خانه ملت در عکس گرفتن با موگرینی را جای بسی تأسف دانست و این حرکت ناپسند را تقبیح کرد و گفت: عکس گرفتن برخی نمایندگان با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه بود.

اقدام نسنجیده برخی نمایندگان مجلس

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: نماینده مردم در مجلس حافظ عزت و امنیت ملت خود است و منتخب مردم باید بداند خانه ملت نماد عزت و غرور ملی است و هرچه موجب خدشه‎دار شدن آن شود با پاسخ سخت مردم مواجه خواهد شد.

وی رفتار نابخردانه برخی نمایندگان در خانه ملت را ناشی از خودباختگی و بی‎بصیرتی آنها برشمرد و تصریح کرد: عکس گرفتن با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه آن عده از نمایندگانی بود که به جای نشان دادن ابهت و عزت ایرانی، مقهور زرق و برق غرب شده و علاقه شخصی خود را در قالب نماینده ملت به نماینده دشمنان دیرین این مرز و بوم نشان دادند.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان در خصوص بازتاب جهانی رفتار ناهنجار برخی نمایندگان افزود: حداقل انتظار از نمایندگانی که مرتکب چنین خطایی شدند این است که از پیشگاه ملت عزت‎مند و ولایت‎مدار ایران و خانواده‎های معزز شهدا و خاصه شهدای مدافع حرم و شهید مدافع مجلس عذرخواهی کنند.

رعایتی با اشاره به اینکه حرکت سخیف نمایندگان در مراسم تحلیف و عکس یادگاری با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موجب جریحه‎دار شدن قلوب ملت ایران خصوصا خانواده‎های شهدا شد، گفت: این اقدام زشت و زننده با عزت ملت ایران، منویات مقام معظم رهبری و امام راحل سازگاری ندارد، این رفتارها از نمایندگانی که باید عصاره فضایل ملت باشند هیچگاه پذیرفتی نیست.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار