دادستان کل کشور:

قاچاق کالا و ارز بزرگترین عامل ضربه زننده به اقتصاد کشور است که باید با جدیت به آن بپردازیم

قاچاق کالا و ارز بزرگترین عامل ضربه زننده به اقتصاد کشور است

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری  گفت : جمع‌بندی اطلاعات ما نشان می‌دهد که انتظار ما در حوزه مبارزه با  قاچاق کالا و ارز برآورده نشده است .

وی افزود: اشکالاتی که در حوزه قاچاق و کالا و ارز وجود دارد وباعث ورود این کالا به داخل کشور می‌شود به راحتی قابل رفع است .

دادستان کل کشور گفت: انتظار ما از مسئولان این است که این مشکلات را برطرف و این موضوع را با جدیت در دستگاه قضایی پیگیری کنند .

منتظری افزود: قصد داریم با شدت در موضوع قاچاق کالا و ارز برخورد کنیم و از دادستان‌ها می‌خواهم در این امر در استان‌ها بسیار جدی باشند.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به موضوع فضای مجازی افزود: امروز موضوع فضای مجازی در کشور یکی از مسائل بسیار مهمی است که مورد نظر مقام معظم رهبری قرار گرفته و مسائلی است که مردم به طور دائم با آن سر و کار دارند .

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: ما نباید مردم را از این فناوری جدید جدا کنیم و مردم باید از این فعالیت جدید استفاده کنند اما موضوع مدیریت بر آن بسیار مهم است.

وی گفت: مسئولان شعار ندهند که دستگاه قضایی به دنبال بستن فضای مجازی است ، قوه قضائیه هرگز به دنبال بستن فضای مجازی ، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری و غیرخبری نیست اما معتقد است که باید این فضا مدیریت شود.

منتظری افزود : انتظار ما از دولتمردان این است که در کارگروه مصادیق مجرمانه با جدیت شرکت کنند وامیداوریم این تعامل با استقرار دولت جدیدی بیشتر شود .

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری  دادستان کل کشور برای شرکت در چهاردهمین همایش سراسری دادستانهای عمومی و انقلاب مراکز استانها و نظامی سراسر کشور به  گرگان سفر کرده است .

خبرگزاری صدا وسیما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار