در حالی که بیش از 15 خبرنگار کشوری برای انعکاس اخبار سفر سید حسن خمینی چند روزی است در استان گلستان به سر می برند اما مثلا خبرنگاران گلستانی به اردوی تفریحی مشهد رفته اند .

خبرنگاران کشوری در گرگان ؛ خبرنگاران گرگانی در مشهد !

به گزارش گلستان 24، سفر 3 روزه انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان که با حمایت مالی شهرداری و شورای شهر گرگان از سه شنبه شب آغاز شده که البته با حضور افراد ناشناس به کام دوستان رقم خورده است .

اساس این سفر که از سوی کمیته رفاهی هیات مدیره انجمن صنفی پی ریزی شده بود به گونه ای رقم خورد تا خبرنگاران واقعی از این سفر باز بمانند و 2 نفر به اتفاق مادرشان و یک منشی دفتر با دوستش و 2 نفر دیگر هم به اتفاق همسر و فرزندش راهی این سفر معنوی شوند .

شنیده ها حاکیست بین متولیان برگزاری این سفر اختلافات شدیدی وجود داشته تا جایی که برخی از آنها از رفتن به این سفر اجتناب کردند.

مکان اسکان این خبرنگاران نیز با همکاری شورای شهر گرگان و شهرداری تهیه شده و البته بابت غذا و معیشت نیز مبلغ 100 هزار تومان اخذ گردیده است.

این در حالیست که بیش از 15 خبرنگار کشوری ( از رسانه های داخلی و نمایندگی برخی رسانه های خارجی ) برای انعکاس اخبار سفر سید حسن خمینی چند روزی است که در گرگان به سر می برند .

این تعداد خبرنگار در هتل جهانگردی ناهارخوران مستقر شده اند و بهترین امکانات رفاهی و تفریحی برای آنها مهیا شده ولی دقیقا معلوم نیست که اصلا به چه خاطر از چندین روز جلوتر از سفر سیدحسن به گلستان به اینجا آمده اند ./عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار