فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از افزایش 22 درصدی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط پلیس آگاهی گلستان خبر داد.

کشف 95 درصد جرائم حوزه فضای مجازی در استان

به گزارش گلستان 24؛علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه انتظامی و مرزبانی استان گلستان که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت شبانه‌روزی سبزقامتان نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی، نظم و امنیت مثال زدنی در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که به واقع به عنوان نمونه وحدت در کشور مطرح است و با وجود تنوع قومیتی و تلاش دشمن برای اجرای نقشه‌های مختلف، اما هیچگاه در اجرای نقشه‌های شوم خود موفق نبوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد، بصیرت، آگاهی، ایمان، اخلاص، انسجام و وحدت مردم استان گلستان باعث شده تا نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، این برقراری نظم و امنیت را با همکاری و همراهی مردم گسترش داده و نظم و امنیت پایدار را در استان گلستان فراهم کنند.

جاویدان با اشاره به تلاش‌های دائمی انتظامی استان گلستان برای برقرار نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر که به عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی در استان گلستان مطرح است، سال گذشته چهار تن و 690 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در چهار ماه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر 105 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا با تلاش پلیس آگاهی استان سال گذشته کالای کشف شده از نظر ریالی 100 درصد افزایش داشته و در چهار ماه نخست امسال کشفیات پلیس آگاهی استان از نظر ریالی 22 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان به جرائم حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های پلیس فتا استان گلستان 95 درصد تمامی پرونده‌های تشکیل شده منجر به کشف شده است.

جاویدان بیان کرد: امنیت اخلاقی مورد تاکید نظام و ترویج ناهنجاری خط قرمز پلیس به ویژه در استان گلستان است و در چهارچوب قانون و وظابف تعریف شده با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

وی در پایان به اهمیت اقدامات فرهنگی و فرهنگ‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی بیست و ششمین دستگاهی است که وظیفه‌مندی برخورد با هنجارشکنان برای وی تعریف شده و قبل از برخورد، بسیاری از دستگاه‌های دیگر وظایفی دارند که باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار