فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: استان گلستان از تمامی شاخص های امنیتی برخوردار بوده و دشمن نتوانسته خدشه ای بر آن وارد کند.

گلستان از امن ترین استان های کشور

به گزارش گلستان 24؛سردار علی اکبر جاویدان صبح پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان به دلیل تنوع قومیتی و جغرافیایی یکی از استان های ویژه کشور بوده که مردم آن در کنار هم با صلح، امنیت و آرامش زندگی می کنند و الگویی از وحدت به شمار می رود.

وی افزود: با وجود هزینه هایی که دشمن انجام داده، انسجام و همدلی میان مردم و مسئولین استان موجب شده تا خدشه ای بر امنیت گلستان وارد نشود و استان از تمامی شاخص های امنیتی برخوردار باشد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه تعامل خوبی میان دستگاه ها در حوزه مقابله با مواد مخدر وجود دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته چهار تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان گلستان کشف شد و در چهار ماهه نخست امسال هم سه تن و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

جاویدان با بیان اینکه سرقت ها در استان گلستان چهار درصد کاهش داشته، یادآور شد: در چهار ماهه نخست امسال سرقت های خشن و مهم کاهش ۱۷ درصدی داشته و سرقت های خرد هم با افزایش هشت درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته آمار تصادفات و فوت شدگان در گلستان با کاهش ۱۳ درصدی همراه بوده، گفت: بیشترین تلفات مربوط به موتورسیکلت سواران، سرنیشنان موتور سیکلت و عابرین پیاده بوده است.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار