مدیرکل زندان های استان گلستان:

مدیرکل زندان های استان گلستان گفت: زندان مرکزی شهرستان گرگان با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به آشپزخانه مرکزی مجهز می‌شود.

 گلستان جزو 8 استان برتر در زمینه یادگیری محلی است

 به گزارش گلستان 24؛علیرضا رضوانی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار کرد: زندان مرکزی شهرستان گرگان با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به آشپزخانه صنعتی مجهز می‌شود.

وی تصریح کرد: زندان مرکزی شهرستان گرگان به آشپزخانه صنعتی مجهز می‌شود و از نظر کیفیت و پخت غذاها مناسب برای زندانیان خواهد بود.

* انجمن یاوران حمایت از وقف توسط اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل شد

مدیرکل زندان های استان گلستان از ساخت مدرسه خبر داد و ابراز کرد: این مدرسه دارای کد است و در حال ساخت قرار دارد که امیدواریم این مدرسه در دهه اول مهرماه جاری افتتاح شود.

رضوانی با اشاره به اینکه وقف باید متناسب با نیاز و ضروریات روز جامعه باشد، خاطرنشان کرد: انجمن یاوران حمایت از وقف توسط اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل شده است.

وی از آزادی برخی زندانیان توسط نمازگران مساجد در سراسر استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: هریک از نمازگزاران و هیئت امنای مساجد در شهرها اگر معتقد باشند که یک زندانی را آزاد کنند شاهد آزادی بیش از صدها زندانی در استان گلستان خواهیم بود.

* زندان مرکزی گرگان به آشپزخانه صنعتی مجهز می‌شود / مرکز یادگیری محلی برای زندانیان کم‌سواد و بی‌سواد افتتاح می‌شود

مدیرکل زندان های استان گلستان اذعان کرد: انجمن یاوران حمایت از وقف برای نخستین‌بار در استان گلستان تشکیل شد که هنوز این انجمن آغاز به فعالیت نکرده است.

رضوانی گفت: جنبه عبادی وقف فقط در راستای ساخت مساجد، مدارس و خانه بهداشت خلاصه نمی‌شود بلکه باید در این زمینه روشن‌سازی کنیم زیرا در هرکار خیری می‌توان وقف انجام داد.

وی ایجاد رفاه زندانیان را مهم خواند و یادآور شد: یکی از مسائلی که در اداره‌کل زندانیان استان گلستان بسیار حائز اهمیت است موضوع رفاه و آسایش زندانیان است و قرار است در هفته آتی شاهد افتتاح زندان مرکزی شهرستان گرگان که مجهز به آشپزخانه صنعتی است باشیم.

* استان گلستان جزو 8 استان برتر در زمینه یادگیری محلی است

مدیرکل زندان های استان گلستان از افتتاح مرکز یادگیری محلی در شهرستان گرگان خبر داد و ابراز کرد: مرکز یادگیری محلی برای زندانیان کم‌سواد و بی‌سواد پیش‌بینی شده است.

رضوانی بیان کرد: مرکز یادگیری محلی شامل تمام مهارت‌های اساسی و مهارت‌های صنایع‌دستی و کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه استان گلستان جزو هشت استان برتر در زمینه یادگیری محلی است،افزود: اکنون شاهد برگزاری این فعالیت‌ها به صورت فعال در زندان استان گلستان هستیم.

* مراکز یادگیری محلی به صورت همزمان در زندان شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس افتتاح می‌شود/ گلستان در زمینه سرقت مواد مخدر رتبه نخست و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است

مدیرکل زندان های استان گلستان گفت: مراکز یادگیری محلی به صورت همزمان در زندان شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس در روز دوشنبه 23 مردادماه جاری با حضور مدیران استانی افتتاح خواهد شد.

رضوانی درخصوص سرقت مواد مخدر در استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه استان گلستان در زمینه سرقت مواد مخدر رتبه نخست و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار