مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان:

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

ساماندهی نرخ کرایه‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی

 به گزارش گلستان 24؛احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طرح هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری (اتوبوس و تاکسی) به منظور ساماندهی نرخ کرایه‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح هوشمندسازی اتوبوس‌ها در گرگان اجرایی شده و با توجه به موفق بودن این طرح، به دنبال اجرای طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها و آژانس‌ها در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان ادامه داد: درصدد هستیم، سیستم یکپارچه‌سازی پرداخت الکترونیکی را در بحث هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری اجرایی کنیم.
سالاری تصریح کرد: با اجرای سیستم یکپارچه‌سازی پرداخت الکترونیکی، برای هر شهروند «کارت شهروندی» صادر می‌شود که شهروندان می‌تواند از این کارت برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی، آژانس و ... استفاده کنند.
وی ادامه داد: این طرح، با هدف کمک به جمع‌آوری پول‌های خرد و ساماندهی نرخ کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش کیفی خدمات به مسافران در شهر گرگان اجرا می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند از خدمات «کارت شهروندی» در حوزه حمل‌ و‌‌ نقل عمومی شهری و بین شهری (اتوبوس، تاکسی، آژانس و ...) حوزه خدمات پارک و پارکینگ (طبقاتی، حاشیه‌ای، میدانی، پارکینگ‌های اختصاصی مراکز خاص مانند ترمینال‌ها و مراکز خرید و ...) حوزه فرهنگی، تفریحی و ورزشی (سینما، تئاتر، کتابخانه‌ها، مجموعه‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها، موزه، فرهنگسرا و ...) مراکز خدمات شهری و بین‌شهری (تلفن‌های عمومی، باجه‌های اطلاع‎رسانی، خدمات پستی، عوارض بزرگراهی و ...) و هر جا که نیاز به پرداخت مطمئن و پایدار باشد، بهره‌مند شوند.
سالاری خاطرنشان کرد: امید است مسوولان مربوطه، با توجه به اجرای این فناوری در بیشتر شهرهای کشور، برای تسهیل در روند انعقاد قرارداد و ورود و نصب این فناوری در گرگان به مانند همیشه این سازمان را حمایت کنند تا شهر گرگان مجهز به سیستم کارت شهروندی شود.
لازم به ذکر است سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان عنوان سازمان جدیدی است که با ادغام سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شکل گرفته است و احمد سالاری به عنوان نخستین مدیر عامل این سازمان از سوی حسین صادقلو شهردار گرگان معرفی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار