در همایش ملی فصل وصل صورت گرفت؛

دو برنامه نویس گلستانی توانستند با تولید دو نرم افزار تلفن همراه جزو هشت نفر برتر برنامه نویسان اندرویدی،دوره شهید آوینی قرار بگیرند و بیشترین رتبه را ازآن استان کنند.

رونمایی از اثرات نرم افزاری دو جوان گلستانی توسط سردار غیب پرور

به گزارش گلستان 24؛چهارمین برنامه ی ملی فصل وصل ویژه فعالان شاخص جبهه ی فضای مجازی انقلاب اسلامی که در تاریخ 18 تا 20 مرداد ماه در مشهد برگزار شد در این مراسم فعالان رسانه ای از سراسر کشور حضور داشتند و در دوره های تخصصی ای که در این برنامه برگزار شد شرکت کردند.

در این مراسم از چند نرم افزار و بازی اندرویدی و رایانه ای با حضور سردار غیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز رونمایی شد.

چندین نفر از فعالان فضای مجازی گلستان با شرکت در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید شهید آوینی که توسط سازمان فضای مجازی سراج در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد بود توانستند چندین نرم افزار اندرویدی تولید کنندو اثرات خود را در جمع هشت نفر برتر این دوره قرار دهند.

مجتبی حاجی حسین زاده از کلاله با ساخت نرم افزار سراب ونصرت الله جرجانی از گرگان با ساخت نرم افزار رمضان جزو این برنامه نویسان برتر قرار گرفتند و از اثرات آنها در برنامه ملی فصل وصل توسط مسئولین سازمان سراج و سردار غیب پرور رونمایی و از آنها تجلیل شد.

DSC_0078

 

photo_2017-08-11_23-21-23

 

 

پسر لاریجانی8

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار