مدیر امور شعب بانک ملی گلستان با یادآوری پیشتازی بانک تحت مدیریتش در موضوع رفع موانع تولید و رونق بازار استان؛ گفت که تاکنون 42 درصد از مجموع 720 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی به واحدهای راکد اقتصادی استان توسط بانک ملی پرداخت شده است.

سهم استان از تسهیلات رفع موانع تولید در کشور

به گزارش گلستان 24 ،خانعلی رشیدی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا اظهار داشت: بانک ملی به تنهایی 42 درصد و بقیه بانکهای گلستان 58 درصد از تسهیلات رفع موانع تولید بنگاههای غیرفعال و راکد استان را پرداخت کرده اند. 
وی گفت: سهم استان از تسهیلات رفع موانع تولید در کشور 422 میلیارد تومان بوده است که بانکهای استان با عملکرد مناسب و پرداخت 720 میلیارد تومان رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص دادند.
دبیر شورای هماهنگی بانک های گلستان 17 بانک دولتی و خصوصی را عضو این شورا اعلام کرد و ابراز داشت: تلاش می کنیم با تشریک مساعی و تلاش بیشتر همچنانکه به رونق اقتصادی استان اهتمام داریم؛ این خطه شمالی را در صنعتی شدن هم یاری کنیم.
رشیدی افزود: بانک ملی گلستان به دلیل پرداخت تسهیلات بیش از منابع خود توسط بانک مرکزی جریمه شده است اما در مقابل اگر توانسته باشیم به رونق بازار استان کمک کنیم، خرسند هستیم.
مدیر شعب بانک ملی گلستان همچنین به اهمیت امنیت در سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه های ارتباط جمعی بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی کشور در این ارتباط رسالت سنگینی برعهده دارند.
رشیدی اظهار داشت: تولیدات رسانه ها می تواند تغییرات بنیادی در آرامش فکری و روانی جامعه و امنیت و رشد سرمایه گذاری ایجاد کند. 

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار