از سوی بنیاد بین‎المللی غدیر گلستان

روزشمار برنامه‎های دهه امامت و ولایت از 9 الی 18 شهریورماه جاری همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان در استان گلستان اعلام شد.

نامگذاری روز عرفه به عنوان «ولایت، معرفت و محبت» / مزین عید سعید قربان به نام «قربان، بندگی و اطاعت»

به گزارش گلستان 24 ،روزشمار دهه امامت و ولایت استان گلستان ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‎ریزی کمیته مراسم و تبلیغات و اطلاع‎رسانی دهه مبارک امامت و ولایت استان اعلام شد.

روز پنج‎شنبه 9 شهریور «روز عرفه» به عنوان «ولایت، معرفت و محبت» نامگذاری شده است، جمعه 10 شهریور همزمان با «عید سعید قربان» به نام «قربان، بندگی و اطاعت» مزین شده است.

روز شنبه 11 شهریور  به عنوان «ولایت، مردمسالاری دینی» نامگذاری شده و روز یکشنبه 12 شهریور مزین به «ولایت، بصیرت و دشمن‎ستیزی» شده است.

13 شهریور روز دوشنبه  به عنوان «ولایت محور وحدت اسلامی» مزین شده است و 14 شهریور «ولایت، قرآن و عترت» نام گرفته است.

چهارشنبه 15 شهریور به عنوان «ولایت، هدایت، عزت اسلامی»، پنج‎شنبه 16 شهریور به عنوان «ایثار و دفاع از حریم ولایت» مزین شده است.

«ولایت، مهدویت و عدالت» روزشمار جمعه 17 شهریورماه است و شنبه 18 شهریور «غدیر، امات و ولایت» نامگذاری شده است.

به گزارش فارس؛ کمیته‎های پنج‎گانه ستاد دهه امامت و ولایت شامل «آموزش و تبلیغ»، «پشتیبانی ستاد امامت و ولایت»، «تبلیغات و اطلاع‎رسانی»، «فرهنگی» و «نظارت و ارزیابی» در سطح استان فعال شده است.

ریاست ستاد دهه امامت و ولایت در سراسر کشور به عهده استانداران است و دبیری این ستاد به بنیاد بین‎المللی غدیر در استان‎ها واگذار شده است.

تجلیل از مدافعان حریم ولایت از جمله برنامه‎های دهه امامت و ولایت در استان گلستان است، یک مراسم متمرکز ویژه گرامیداشت این دهه در استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار