رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خبر داد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از شرکت بیش از 2 هزار و 500 جوان و نوجوان در کلاس‌های فوتبال و والیبال طرح اوقات فراغت تابستانه این شهرستان خبر داد.

شرکت بیش از 2500 جوان و نوجوان در کلاس‌های فوتبال و والیبال طرح تابستانه

به گزارش گلستان 24 ، ابراهیم غفاری با اشاره به فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این شهرستان 45 هئیت ورزشی به صورت مستمر مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: این هیئت‌ها به صورت مستمر در طی سال به فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای و آماتوری مشغول هستند که همین ورزش به صورت صرف نیز خود یکی از عوامل مهم دوری افراد به ویژه جوانان از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد است.

وی با بیان اینکه 15 درصد نیروهای سازمان‌یافته ورزشی استان گلستان در گنبدکاووس مشغول به فعالیت ورزشی هستند، افزود: این آمار در سطح نیروهای غیرسازمان‌یافته در استان گلستان به 30 درصد می‌رسد که نشان از عزم عموم مردم گنبدکاووس برای ورزش و تندرستی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری جلسات متعدد با ورزشکاران رشته‌های مختلف در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: چندین همایش با همین موضوع نیز با حضور ورزشکاران و به طور کی جامعه ورزشی شهرستان گنبدکاووس در طول سال گذشته برگزار شده است.

غفاری با اشاره به برگزاری طرح اوقاف فراغت تابستانه جوانان و نوجوانان در شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: در این طرح بیش از 2500 نفر در کلاس‌های آموزشی و حرفه‌ای رشته‌های فوتبال و والیبال ثبت نام کرده و شرکت می‌کنند که آماری مشابه همین آمار نیز به طور کلی در سایر رشته‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در روستای «ایگدر سفلی» را یکی دیگر از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و تاکید کرد: برگزاری پیاده‌روی روستایی در سه روستای شهرستان را نیز باید به این برنامه‌ها در حوزه روستایی اضافه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری مراسم جشن خانوادگی ویژه ورزشکاران و خانواده‌های محترم آنان در دریاچه مصنوعی شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر همه این فعالیت‌ها اداره ورزش و جوانان براساس رسالت‌های خود نیم نگاهی نیز به فضاسازی ورزشی در محله کمتر برخوردار «اسلام آباد» داشته است.

غفاری تشکیل ستاد ازدواج آسان در این شهرستان در سال گذشته و برگزاری مراسم ازدواج آسان برای 110 زوج گنبدی را بخشی از عملکرد معاونت جوانان این اداره عنوان کرد و افزود: در سال جاری نیز تاکنون 45 زوج در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که در ماه‌های پایانی سال مراسم باشکوهی برای این عزیزان با حضور مسوولان و مدیران شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی متعدد در سطح شهرستان را با هدف تزریق امید به مردم یکی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس دانست و گفت: در راستای تقویت نشاط عمومی و ارتقای سطح امید به زندگی در شهرستان مقداری اعتبار را جذب کرده‌ایم که امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران بتوانیم میزان این منابع مالی ر افزایش دهیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار