رییس فدراسیون تیراندازی گفت: هدف این فدراسیون حضور موفق ورزشکاران در بازی های برون مرزی و کسب مدال از رقابت های آسیایی 2018 و المپیک 2020 است.

اولویت کسب مدال در المپیک برای رشته تیراندازی گلستان

به گزارش گلستان 24؛ به نقل از هیات تیراندازی گلستان علی دادگر در دیدار با روسای هیات تیراندازی استان گلستان و شهرستان گرگان اظهارداشت: کسب مدال در المپیک برای رشته تیراندازی تاکنون میسر نشده است و رسیدن به این هدف در اولویت کاری خواهد بود.
رییس فدراسیون تیراندازی همچنین پیشنهاد کرد که مسابقات تیراندازی ویژه روستائیان وعشایر کشور به میزبانی گلستان برگزار شود.
به گفته وی؛ گلستان در توسعه ورزش تیراندازی از استان های پیشگام محسوب می شود.
رییس هیات تیراندازی گلستان نیز در این دیدار برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی را از برنامه های استان بیان کرد وگفت: اعزام مربیان مجرب بخاطر ظرفیت ها و علاقمندی خوبی که در استان وجود دارد، موجب تعالی علمی و عملی این رشته خواهد شد.
قربان روشنی همچنین جذب منابع مالی برای کمک به رشد و توسعه این رشته ورزشی را مهم دانست و اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی و هیات های استانی می توانند با عقد تفاهمنامه با سازمان محیط زیست کشور و استان ها با دریافت هزینه نسبت به آموزش و صدور گواهی تیراندازی برای شکارچیان اقدام نمایند.
وی، با یادآوری هزینه بالای تهیه و نگهداری سلاح، پیشنهاد کرد: برای استعدادیابی و تمرین هنرجویان مبتدی از سلاح ارزان قیمت سبک و بادی استفاده شود. 
رییس هیات تیراندازی گلستان با بیان اینکه در رشته های مختلف ورزشی استان، نمایندگان شایسته ای در تیم های ملی و المپیک حضور دارند؛ اظهار امیدواری کرد که با همراهی فدراسیون و بهره گیری از مربیان مجرب و داوران بین المللی در آینده شاهد حضور ورزشکاران گلستانی این رشته در میادین مختلف جهانی باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار