نایب رییس هیات والیبال گلستان، تیم این استان را مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته دوم زنان بیان کرد و گفت: این مسابقات به میزبانی گرگان برگزار می شود.

سه والیبالیست گلستان عازم رقابت های قهرمانی امیدهای جهان دربخش مردان

به گزارش گلستان 24؛مرضیه ابراهیم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از 25 مرداد در مرکز گلستان آغاز می شود و هفت تیم برای عنوان قهرمانی و کسب جواز صعود به لیگ دسته اول کشور رقابت خواهند کرد.
وی بیان کرد: تیم گلستان با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت می کند که امیدواریم با توجه به تمرینات آماده سازی مناسب و استفاده از امتیاز میزبانی، شاهد قهرمانی استان در این رقابت ها باشیم .
به گفته وی؛ در رقابت های یک هفته ای لیگ دسته دوم والیبال بانوان تیم های گلستان، مرکزی، لرستان، گیلان، یزد، آذربایجان غربی و همدان حضور دارند . 

* سه والیبالیست گلستان عازم رقابت های قهرمانی امیدهای جهان دربخش مردان 
ابراهیم زاده همچنین به قطعی شدن حضور 3 گلستانی برای اعزام به رقابت های قهرمانی امیدهای جهان در بخش مردان اشاره کرد و گفت: این والیبالیست ها به همراه تیم ملی عازم این رقابت ها خواهند شد. 
وی ادامه داد: رسول آقچه‌لی ، اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی به همراه 11 بازیکن از دیگر استانها در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ٢٣ سال مردان جهان که از ٢٧ مرداد در مصر آغاز می‌شود، شرکت خواهند کرد. 
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در گروه B این رقابت ها با تیم‌های روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار