نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با حضور 14 ورزشکار از استان های مختلف کشور به میزبانی گرگان مرکز گلستان در حال برگزاری است.

اردوی تیم ملی تنیس روی میز با میزبانی گرگان/ مریم صامت تنها گلستانی دعوت شده به تیم ملی تنیس

به گزارش گلستان24؛کیانوش دیلمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از پایان رقابت های تور ایرانی در گرگان ، این اردو با حضور نفرات برتر مسابقات و همچنین ملی پوشان سابق از روز گذشته آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر فاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی دنبال می کنند.
وی بیان کرد: سرمربی تیم ملی شش بازیکن را در رده سنی بزرگسال، 4 بازیکن را در رده سنی زیر 21 سال و چهار بازیکن را به عنوان سهمیه استان گلستان میزبان این اردو، به تمرینات فراخوانده است. 
به گفته وی؛ مریم صامت تنها گلستانی دعوت شده از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی رده سنی بزرگسالان است.
وی اضافه کرد که چهار بازیکن گلستانی نیز به عنوان سهمیه میزبان به رده های سنی زیر 21 سال و بزرگسال دعوت شده اند.
دیلمی ادامه داد: مهشید صامت در رده سنی بزرگسالان و پانیذ ویزواری، زهرا شریعتی و هانیه رضایی در رده سنی زیر 21 سال، دیگر گلستانی های حاضر در این اردو هستند. 
نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان افزود: ندا شهسواری ، غزاله ملاطلب ، مهشید اشتری ، پریناز حاجیلو و عاطفه کریمی در رده سنی بزرگسال و فاطمه مختار رضایی ، صبا صفری ، هلیا اصغری و شقایق حسین زاده دعوت شدگان رده سنی زیر 21 سال به این اردو هستند. 
به گفته وی؛ این اردو به مدت یک هفته در گرگان ادامه دارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار