معاون استاندار گلستان:

معاون امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به راه اندازی شبکه دولت الکترونیک در همه دستگاه‌ها، گفت: توسعه دولت الکترونیک سبب رشد استان گلستان می‌شود.

رشد استان گلستان با توسعه دولت الکترونیک

به گزارش گلستان 24؛محمود ربیعی ظهر امروز در همایش توجهیی، آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت که در سالن اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی باید افرادی که در مناقصه براساس اصل44 شرکت می‎کنند، رقیب خود نداند.

وی با بیان اینکه معاملات در مناقصه‎های دولتی دو سر سود و برد باشد، تصریح کرد: بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست و می‎تواند در تحقق اهداف نظام و دولت نقش بسزایی داشته باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: در بحث معاملات باید براساس مر قانون عمل کنیم و ضمن رعایت چارچوب قانون و مقررات باید بدانیم زمانی خدمات به نفع شما می‎شود که طرف مقابل رضایت داشته باشد.

 ربیعی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که مدل برگزاری مناقصه به صورت سامانه انجام شود، تاکید کرد: نکات برجسته‎ای که باید در دولت الکترونیک مورد توجه قرار گیرد و از آن به عنوان گلوگاهی اداری یاد می‎شود توجه به مسائل مالی در معاملات است.

ربیعی تاکید کرد: در بحث دولت الکترونیک باید از سیستم‎های جدیدی برای بالابردن سرعت به همراه دقت و شفافیت استفاده کنیم و باید نتیجه کار به سمت اهدافی باشد که قانون‎گذار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت دولت باید در یک اتقاق شیشه‎ای باشد و باید نظارت بر همه اقدامات ما انجام شود، گف: در بحث مالی باید به صورتی عمل کنیم که در یک اتاق شیشه‎ای همه معاملات اداری و تدارکات و پشتیبانی را در آن به وضوح به سیتم‎های نظارتی و عمومی نشان دهیم.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار