فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان گفت: هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و بیگانگان اجازه دخالت در موضوعاتی نظامی و دفاعی خود را نخواهد داد.

 جنگ امروز، جنگ فرهنگی است نه نبرد نظامی

به گزارش گلستان 24؛امیر"مهدی معمار باشی" فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران، انسان های آزاده و نیک اندیشی هستند افزود: خبرنگاران همیشه در صف اول جهاد ، شهادت و در مقابل هجمه عظیم دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که امروز با صف آرایی خود، مقابل دشمنان ایستاده اند.

* جنگ امروز، جنگ فرهنگی است نه نبرد نظامی

وی افزود: امروز نبرد واقعی با سلاح و جنگ افزار سرد در مقابل تهاجم فرهنگی فیزیکی دشمن نیست بلکه امروز دشمن با آمادگی کامل به میدان نبرد آمده است تا با استفاده از فن آوری های پیشرفته، در کمترین ثانیه ها اخبار و اطلاعات و آنچه را که در ذهن نا مبارک خود می پروردانند، را به مخاطبین برسانند تا با خیال خام خود به اهداف از پیش طراحی شده خود برسند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان تصریح کرد: قطعا و بی شک در عصر کنونی و ارتباطات این سربازان حرمت قلم سرافرازمان در جبهه فرهنگی و در عرصه ارتباطات هستند که دوشادوش سایر عزیزانی که در راستای ایجاد امنیت پایدار در کشور همچون نیروی های مسلح و اطلاعاتی با اقتدار و اندیشه ای خدایی، خستگی ناپذیر در راه آرمان واقعی شان تمامی سختی ها و مصائب را بر جان می خرند تا پیام رسان صدیق و با شرافت و امانت داری واقعی باشند.

* امریکا و استکبار جهانی هیچگاه قابل اعتماد نیستند

"معمار باشی"اذعان داشت: مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) بارها تاکید کرده اند امریکا و استکبار جهانی هیچگاه قابل اعتماد نیستند و به مذاکره با آنها خوش بین نیستند چون استکبار هیچگاه از مواضع خود در دشمنی با اسلام و انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد:هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و بیگانگان اجازه دخالت در موضوعاتی نظامی و دفاعی خود را نخواهد داد .

ارشد آجا در استان گلستان و مازندران به حدیثی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: قدرت ملی ما امروز به واسطه حضور و هدایت های مقام معظم رهبری، ملت سرافراز و نیرو های مسلح ما ایجاد شده است و مردان سیاسی ما به پشتوانه این اقتدار ملی است که به مذاکره با 5 +1 پرداخته اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به هیچ کشور بیگانه ای اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد ، افزود: امیدوارم مسئولین با تصمیم گیری مناسب و اتخاذ راه حلی مستحکم باری دیگر ضربه ای بر دهان استکبار جهانی بزنند.

انتهای پیام/ گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار