رئیس‌کل دادگستری گلستان مطرح کرد

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از تشکیل پرونده ویژه برای بررسی ابعاد سیلاب هفته گذشته علی‌آبادکتول در دادسرای این شهرستان خبر داد.

در روند جست‌وجوی پیکر مفقود حادثه سیل ، تجهیزات و نیروهای متخصص به‌کارگیری نشده

به گزارش گلستان 24 ؛ به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول به‌همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: این پرونده به‌منظور بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که "از دادستان علی‌آبادکتول خواسته‌ایم نظر کارشناسان اهل‌فن را اخذ کنند"، تصریح کرد‌: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که تخلف یا سهل‌انگاری آنها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده، برخورد قانونی می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان از روند جست‌وجوی پیکر مفقود حادثه سیل هم انتقاد کرد و گفت: بازدید میدانی ما حاکی از آن است که تجهیزات و نیروهای متخصص در این بخش به‌کارگیری نشده و همین امر نیز یافتن پیکر یکی از 3 جان‌باخته این حادثه را طولانی کرده است.

وی افزود: بیشتر نیروهای در حال جست‌وجو، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان‌باخته سیل هفته گذشته هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار