نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر:

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری طرح اردوهای دوستی گفت: دبیران کانون‌های دانش آموزی هویت و احساس مسئولیت و نشاط را آموزش می‌بینند.

پیام مقام معظم رهبری برای مردم استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی, عصر امروز پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان در جمع دومین دوره اردوهای دبیران کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر کشور در اردوگاه مرحوم قاسمی اظهار داشت: هدف من از سفر به استان گلستان مبنی بر دستور مقام معظم رهبری, بازدید از مناطق سیل‌زده و مردم آسیب‌دیده بود و اینکه پیام مقام معظم رهبری را به شما منتقل کنم.

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری برای مردم استان گلستان, پیام مهر و تفقد به ویژه به مردم آسیب‌زده و سیل‌زدگان اخیر است.

معزی با اشاره به برگزاری طرح اردوهای دوستی تصریح کرد: دبیران کانون‌های دانش آموزی هویت و احساس مسئولیت و نشاط را آموزش می‌بینند.

وی افزود: شما با تلاش خود در کنار تحصیل, فعالیت‌های هلال احمر را نیز انجام دادید به گونه‌ای که در کانون به دبیری ارتقاء یافتید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نمایندگی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: شما جوانان فرصت جوانی را غنیمت بشمارید که سفارش پیامبر اکرم ( ص)  نیز است, شما یک دنیا انرژی در زمینه‌های مختلف هستید.

معزی یادآور شد: هلال‌احمر کشور یک میلیون نفر جوان از مقطع غنچه تا 29 سال در مقطع دانش آموزان, دانشجو, روستایی, طلبه, عشایر و آزاد که یک دنیا قدرت و نشاط هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: شما هویت واقعی خود را در اصول هفت‌گانه هلال احمر نشان دادید, پس رابطه خود را با خدا قوی‌تر کنیدو تلاش کنید همه استعدادها را به کار ببرید.

معزی تاکید کرد: بهترین دانش,دانش انسانی و هنری است که بسیار ارزشمند است,همواره بشر را نه به ایرانی بودن, نه آفریقایی نه آسیایی, بلکه نگاه کرامت انسانی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همواره رنجتان, رنج برای بشر باشد و آرامش بشر را در صلح و دوستی بدانید.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار