در قالب اردوهای جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان گفت: بسیجیان شهرستان گرگان در راستای محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان مشهدمقدس اعزام شدند.

اعزام بسیجیان گرگان به اردوی جهادی در مشهد

به گزارش گلستان 24 ؛سلمان گرزین عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج همواره در عرصه محرومیت‌زادیی و سازندگی پیشقراول بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی 165 بسیجی شهرستان گرگان متشکل از  120 نفر برادر بسیجی و 45 نفر خواهر بسیجی  به مناطق محروم اعزام  شدند که این افراد در قالب 14 گروه جهادی بشمار می‌روند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: این بسیجیان به مناطق محروم شهر مشهد اعزام شدند و به مدت 8 روز در این مناطق محروم در عرصه‌های  عمرانی، آموزشی، بهداشتی و خدماترسانی می‌کنند.

گرزین افزود: بسیجیان شهرستان گرگان در قالب این اردو‌های جهانی به خدمات رسانی مناطق محروم و مردم روستایی می‌پردازند.

وی یادآور شد: معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان مطابق با برنامه‌های بسیج سازندگی در طی سال‌های گذشته اقدام به اعزام بسیجیان به مناطق محروم کرده و بسیجیان خود را به نقاط محروم سراسر کشور اعزام می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد:  براین اساس امشب از همه اقشار بسجیان، دانشجو، استادکار، صنوف مختلف برای محرومیت‌زدایی و خدمات بشر دوستانه اقدام می‌کنند.

گرزین به تحقق شعار سال" اقتصاد مقاومتی،  تولید و اشتغال" تاکید کرد و گفت: بسیجیان با پوشیدن لباس خدمت‌گذاری در قالب  طرح اردوههای جهادی نسبت به منویات مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار