با حضور پرشور مردم و مسئولان؛

پیکر مطهر سردار شهید مصطفی خوش محمدی با حضور مسئولانی نظامی و انتظامی، بسیجیان و همرزمان بر دستان مردم قدرشناس و ولایی گرگان تشییع شد.

پیکر شهید مدافع حرم سردار«مصطفی خوش محمدی»تشییع شد

به گزارش گلستان 24 ؛ صبح پنجشنبه 26 مردادماه پیکر مطهر، شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان، سردار پاسدار مصطفی خوش محمدی با حضور مسئولانی نظامی و انتظامی، بسیجیان، همرزمان و مردم ولایتمدار استان گلستان از مقابل معراج الشهدای گرگان به سمت امامزاده عبدالله علیه السلام تشییع شد.

سردار «مصطفی خوش محمدی» پاسدار بازنشسته تیپ ۴۵ جواد الائمه (ع) گلستان و از اولین نیرو‌های تخریب چی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا بود.

تشییع باشکوه شانزدهمین مدافع حرم گلستان

شرکت کنندگان در مراسم تشییع این شهید گرانقدر با نوحه سرایی و عزاداری ضمن تشییع پیکر پاک این حماسه ساز وطن ، با اعلام آمادگی برای دفاع از آرمان و ارزش های والای اسلام و انقلاب اسلامی ، با آرمان های شهدای گرانقدر میثاق دوباره بستند.

سردار شهید مصطفی خوش محمدی برای دومین بار در سالجاری به صورت داوطلبانه در دفاع از حرم آل البیت(ع) عازم کشور سوریه می‌شود که پس از یک ماه حضور در جبهه مقاومت پس از رشادت های مخلصانه در گردان حیدریون برای دفاع از اسلام و مقابله با گروه‎های داعشی، هفته گذشته در منطقه‎ای بین "قاسم آباد "به سمت "داودآباد " در مقر شهید محسن حججی به مقام رفیع شهادت نائل آمد .

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۷_۰۹-۱۵-۱۶

لازم به ذکر است پیکر پاک شهید پس از مراسم تشییع جهت خاکسپاری به شهرستان چالوس اعزام شد.

مراسم وداع با این شهید امشب از ساعت21:30 در سپاه چالوس برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید مصطفی خوش محمدی  از ساعت 9:30 صبح روز جمعه 27 مردادماه از سپاه چالوس به سمت مزار شهدای یوسف آباد برگزار می شود.

همچنین مراسم سومین روز گرامیداشت این شهید گرانقدر روز یکشنبه 28 مردادماه از ساعت 16 الی 18 در مسجدجامع چالوس برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار