استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به اینکه سرانه آب در گلستان پایین‎تر از میانگین کشوری است بر لزوم سدسازی در استان تاکید و این مهم را جزو ضرورت‎های استان برشمرد.

تاکید استاندار بر لزوم سدسازی در استان

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو صبح امروز در جریان سفر یک‎روزه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به استان گلستان و بازدید از سد نرماب اظهار کرد: نرماب تنها سد مهم استان گلستان به شمار می‎رود، سرانه آب در استان گلستان دچار مشکل شده و یک‎هزار و 400 مترمعکب بوده که پایین‎تر از سرانه آب کشور است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی دهنه‎ها باید سد ساخته شود، تصریح کرد: وحشی بودن رودخانه‎ها و مانداب‎هایی که در شمال استان گلستان ایجاد می‎شود باعث افت کیفیت اراضی شده است.

استاندار گلستان با اشاره به لسی بودن منطقه شرق استان بر لزوم سدسازی در استان تاکید کرد و گفت: تسریع در سدسازی یک اولویت مهم در استان است و امیدواریم دستور ویژه برای تسریع پروژه سد نرماب اتخاذ شود.

صادقلو بیان کرد: انتظار داریم آبگیری در سال 1396 اتفاق بیفتد و تسریع در تکمیل این پروژه به نفع مردم استان گلستان است، و هر چه در روند اجرای این پروژه کندی صورت بگیرد هزینه‎ها بیشتر می‎شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار