فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز به‌همراه مسئولان استانی از مراحل ساخت سد نرماب بازدید کرد.

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از مراحل سد میناب + تصاویر

به گزارش گلستان24،سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز به‌همراه سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی از مراحل ساخت سد نرماب بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این بازدید اظهار داشت: جلسه‌ای که در تهران با استاندار گلستان داشتیم در خصوص نیازهای آبی این استان صحبت کردیم و چیزی که اهمیت دارد و مورد دغدغه است بحث چالش‌های آبی در کشور است.

 وی افزود: در استان گلستان همدلی بین مسئولان وجود دارد و هر جا وحدت باشد کارها زودتر حل می‌شود و امروز با توجه به معضل بیکاری، قدم‌های بزرگی باید در راستای اشتغال برداریم که در این رابطه امنیت پایدار در گروی اشتغال پایدار است.

سردار عبداللهی تصریح کرد: اکنون سد نرماب نخستین سدی است که فاینانس داخلی دارد و در بحث سد موضوعی که برای ما اهمیت دارد پایین‌دست سد است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان هم گفت: سد نرماب در سال 91 آغاز به کار کرد و امیدوار هستیم با اختصاص اعتبارات لازم در سال 97 به آبگیری برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان افزود: حجم مخزن این سد 125 میلیون مترمکعب و حجم تنظیمی آن 192 میلیون مترمکعب است که 65 میلیون مترمکعب آن به سد وشمگیر اختصاص پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: این پروژه 72 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون هم برای ساخت آن 290 میلیارد تومان هزینه شده است که با 6 درصد عقب‌ماندگی از برنامه به‌علت مشکل مالی برای تملک اراضی روبه‌رو شده که آن را هم به‌زودی با پیگیری برطرف خواهیم کرد.

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مراحل ساخت سد نرماب‌

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مراحل ساخت سد نرماب‌1

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار