کشتی‎گیران آزادکار و فرنگی‎کار گلستانی در رقابت‎های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور درخشیدند.

کشتی‎گیران نونهال و خردسال گلستانی در رقابت‎های قهرمانی کشور درخشیدند

به گزارش گلستان24،رقابت‎های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد.

در این دوره از رقابت‎ها که از کشتی‎گیران سراسر کشور حضور داشتند در رشته کشتی آزاد و فرنگی رده نونهالان به ترتیب تهران و خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم استان گلستان نیز که در این دوره از رقابت‎ها حضور داشت در بخش کشتی فرنگی در رده نونهالان به دو مقام هشتم و یک مقام دهم دست یافت، همچنین در کشتی آزاد نونهالان با کسب یک مقام نخست، یک مقام سوم و یک مقام هفتمی به کار خود پایان داد که در این بخش «علی‎اکبر منوچهری» به مقام نخست و «محمد میرشاهی» به مقام سوم دست یافتند.

در بخش کشتی آزاد در  رده خردسالان، استان گلستان به دو مقام سوم، دو مقام پنجم و یک مقام هشتمی دست یافت که «ابوالفضل جمال‎نوکنده» و «علی رجبلی» دو کشتی‎گیر نونهال  گلستانی بودند که در این بخش به مدال برنز دست یافتند، همچنین کشتی‎گیران خردسال گلستانی در بخش کشتی فرنگی با کسب دو مقام پنجم و یک مقام نهم به کار خود پایان دادند.

همچنین رقابت‎های انتخابی تیم ملی کراپلینگ مردان که در 26 مردادماه‎جاری در تهران برگزار شد استان گلستان به یک مقام چهارم و یک مقام دوم دست یافت، در این دوره از رقابت‎ها در بخش NOGI- بدون لباس «سیدمحمد میرآییز» به مدال نقره و «سیدعلی حسینی» به مقام چهارم دست یافتند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار