رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهادکشاورزی گلستان از اعلام قیمت تضمینی خرید آفتابگردان خبر داد و گفت: قیمت تضمینی خرید آفتابگردان 2 هزار و 664 تومان اعلام شد.

اعلام قیمت تضمینی خرید آفتابگردان

به گزارش گلستان24،علی موسی‌خانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص قیمت تضمینی آفتابگردان اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی هر کیلو آفتابگردان 2 هزار و 664 تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون زمان برداشت محصول آفتابگردان است، تصریح کرد: کشاورزان بعد از برداشت محصول دانه روغنی آفتابگردان به مراکز خرید آفتابگردان که در سطح استان گلستان پیش‌بینی شده مراجعه کنند.

* 3 مرکز خرید محصول آفتابگردان در گلستان وجود دارد/ تعداد مراکز خرید در گلستان افزایش می‌یابد

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه در استان گلستان سه مرکز خرید تضمینی آفتابگردان وجود دارد، ابراز کرد: یک مرکز خرید در شهرستان مراوه‌تپه در بخش گلیداغ استقرار پیدا کرده است.

موسی‌خانی در خصوص خدمات‌دهی سایر مراکز خرید تضمینی در استان ادامه داد: دو مرکز خرید تضمینی آفتابگردان در شهرستان‌های گرگان و گالیکش مستقر هستند و کشاورزان می‌توانند محصولات خود را به این سه مرکز ارائه دهند.

وی از افزایش مرکز خرید تضمینی محصول زراعی آفتابگردان در سطح استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با شروع برداشت آفتابگردان تابستانه تعداد مراکز خرید را در استان گلستان افزایش خواهیم داد.

* قیمت تضمینی محصول آفتابگردان 2 هزار و 664 تومان است

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با بیان اینکه قیمت تضمینی محصول آفتابگردان 2 هزار و 664 تومان اعلام شده است، ابراز کرد: کشاورزان محصولات آفتابگردان خود را به مراکز خرید تعیین شده در سطح استان گلستان ارائه دهند.

وی عملکرد محصولات زراعی آفتابگردان در استان گلستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم در سال جاری وجوه پرداختی به آفتاب‌گردان کارها به موقع پرداخت شود تا دغدغه کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار