رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا گلستان:

رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا استان گلستان گفت: یک‎هزار و 300 زائر از گلستان تا پایان 25 شهریور سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‎شوند.

اعزام زائران گلستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش گلستان 24؛به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، عبدالله عین‎علی با بیان اینکه دور نخست اعزام راهیان نور به غرب کشوراز بعد ماه مبارک رمضان آغاز و تا 25 شهریور سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: تا به این لحظه 837 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو بسیجیان اقشار استان و نواحی مقاومت به استان‎های کرمانشاه و کردستان اعزام و از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان استقبال عموم را نسبت به سال‎های گذشته در بازدید از مناطق عملیاتی غرب بسیار خوب برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اعزام 750 نفر جزو ابلاغ برنامه امسال بوده است قریب به یک‎هزار و 300 نفر اعزام خواهند شد.

عین‎علی از اعزام راهیان‎نور دانش‎آموزی در تاریخ 13 مهر سال جاری خبر داد و بیان داشت: از مجموعه 6 هزار نفر دانش‎آموز در قالب کاروان راهیان نور یک‎هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور «استان کرمانشاه» و 4 هزار و 500 نفر دیگر به مناطق عملیاتی جنوب کشور «استان خوزستان» اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت، ساده‌‎زیستی و دلاورمردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است.

عین‎علی گفت: اردوهای راهیان نور چند سال است در کشور آغاز شده، ولی دستاوردهای آن آنقدر بالا است که افراد شرکت‎کننده احساس می‎کنند در این سفر، تنها یک نفس تا رسیدن به خدا، فاصله دارند زیرا با منش و مرام انسان‎هایی در طول این سفر آشنا می‎شوند که جان با ارزش خود را بدون هیچ چشم داشتی تقدیم خدای خود کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار