شهردار کردکوی با اشاره به سقوط یک کودک کردکویی از سرسره پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی، گفت: علت سقوط این کودک استفاده نادرست از وسایل و تجهیزات بازی بوده است.

استفاده نادرست از وسایل بازی علت سقوط کودک از سرسره کردکوی

به گزارش گلستان 24؛محمدرضا مقصودلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان با اشاره به سقوط یک کودک کردکویی از سرسره پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی، اظهار کرد: علت سقوط این کودک استفاده نادرست از وسائل و تجهیزات بازی پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی بوده است.

وی با بیان اینکه وسایل و ابزار بازی پارک جنگلی امام رضا (ع) استاندارد است و هیچ مشکلی ندارد، گفت: هر روزه تعداد زیادی از مردم از وسایل بازی پارک استفاده می‎کنند حادثه‎ای رخ نمی‎دهد، در این حادثه استفاده نادرست از وسایل بازی موجب این مشکل شده است.

شهردار کردکوی تصریح کرد: اگرچه وسایل و تجهیزات از پارک شهر کردکوی به پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی منتقل شده اما بنده معتقدم استفاده ناصحیح موجب این حادثه شده است، وقتی فردی ایمنی را در استفاده از موتورسیکلت رعایت نکرده و یا از کلاه ایمنی استفاده نمی‎کند هنگام آسیب فرد مقصر است نه تولیدکننده موتورسیکلت، در وسایل بازی نیز همینطور است وقتی از یک وسیله بازی مثل سرسره استفاده نادرست شود بروز چنین حوادث دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، در روزهای اخیر یک کودک کردکویی هنگام بازی در پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی از سرسره سقوط کرده بود.

 اگرچه آسیب وارده به کودک سطحی بوده است و در حال حاضر مشکلی ندارد اما بسیاری از افراد، غیراستاندارد و ناایمن بودن وسایل و تجهیزات بازی پارک جنگلی امام رضا (ع) را علت این حادثه دانستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار