در هفته دولت؛

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۵ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان در آق قلا افتتاح می شود.

افتتاح پروژه های عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی در آق قلا

به گزارش گلستان24،امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا، عصر روز گذشته (30 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت 125 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان در آق قلا افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح ها با اشتغالزایی 273 نفر در شهرستان آق‌قلا افتتاح و کلنگ‌ زنی می‌شود، افزود: از این تعداد پروژه 7 پروژه کلنگ ‌زنی است.

 

ضمیر پروژه‌هایی همچون افتتاح سالن ورزشی روستای عطا آباد و روستای صحنه‌سفلی با اعتبار 18500 ملیون ریال را از مهم‌ ترین پروژه‌ ها اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی و شهرک یک‌ هزار هکتاری اترک یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب شهرستان آق قلا محسوب می شود که می تواند برای این شهرستان مفید واقع شود.

 

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: توجه به زیر ساخت ها از دیگر اولویت های دولت تدبیر و امید است که در همین راستا در توزیع اعتبارات امسال شاهد افزایش 78 درصدی تملک دارایی و سرمایه ‌ای شهرستان آق قلا بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته 19 میلیارد تومان بود، افزود:در سال جاری این اعتبار به 36 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

ضمیر با بیان اینکه از تعداد 125 پروژه این شهرستان، 85 پروژه عمرانی است، اظهار کرد: یک پروژه که جزو برنامه‌های بزرگ کلنگ ‌زنی شهرستان محسوب می شود پروژه چهار بانده شدن مسیر آق قلا به اینچه‌ برون است.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار