کارشناس حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در چهارماهه اول سال جاری، به 14 مورد از تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان رسیدگی شد.

رسیدگی به تخلفات رانندگان و تمدید کارت هوشمند رانندگان

به گزارش گلستان 24؛به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، صفا ملکی اظهار کرد: این تخلفات در زمینه عدم رعایت مقررات مربوط به تنظیم بارنامه و صورت وضعیت و عدم رعایت مسایل ایمنی و خارج از حوزه فعالیت در حوزه فعالیت شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر و جابجایی بار و مسافر بدون بارنامه و صورت وضعیت و نرساندن مسافر به مقصد و عدم رعایت سایر ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر مربوط به رانندگان بوده است.

به گفته وی، این تخلفات در کمیسیون ماده 12 و براساس آیین‌نامه تبصره یک موضوع ماده 31 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان و کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان از دستورالعمل صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان مورد بررسی قرار گرفت.

ملکی ادامه داد: این بررسی‌ها منجر به صدور جریمه نقدی و تذکر کتبی برای شرکت‌ها و لغو خدمات برای کارت هو شمند برای مدت حداقل یکماه و تذکر کتبی برای رانندگان متخلف شده که در صورت توجه نکردن به آنها، براساس ضوابط حمل و نقلی با آنها رفتار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار