معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تمامی دستگاه‌ها و بانک‌ها برای رفع موانع ازدواج جوانان گلستانی تلاش کنند.

تلاش بانک‌ها برای رفع موانع ازدواج جوانان گلستانی

به گزارش گلستان24،علی اصغر طهماسبی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان، اظهار کرد: انتظار ما از تمامی دستگاه‌ها و بانک‌های استان این است که تلاش کنند تا موانع ازدواج جوانان برداشته شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید مشاوره را به عنوان یکی از ارکان زندگی بپذیرند، تصریح کرد: اگر خانواده‌ها در کنار هزینه‌ای که برای آموزش‌های درسی و کلاس‌های ورزشی و ... فرزندان خود متقبل می‌شوند به موضوع مشاوره هم بپردازند و برای آن هزینه کنند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها از جمله طلاق با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه ۲۲ دستگاه در استان گلستان متولی امور جوانان و ازدواج آنها هستند، افزود: ازدواج دو جوان آغاز راه است، ازدواج تنها پیوند دو نفر نیست بلکه پیوند دو فرهنگ و دو سبک زندگی است و اگر آموزش های لازم، توانمند سازی و مشاوره زوجین را جدی بگیریم آمار طلاق کاهش می یابد.

طهماسبی با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان جزو سه استان اول کشور در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: کسب این عنوان را به فال نیک می‌گیریم اما باید توجه داشته باشیم که کسب رتبه ملاک کار ما نیست و باید طوری عمل کنیم که کمک به یک جوان و خانواده در اولویت ما باشد.

وی یادآور شد: دستگاه‌ها از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیر دولتی در حوزه ازدواج جوانان استفاده کنند.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار