مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: ۲۲۰۰ زائر گلستانی تاکنون به سرزمین‌های وحی اعزام شدند و بقیه هم تا چهارم شهریور اعزام خواهند شد.

اعزام ۲۲۰۰ زائر گلستانی به حج تمتع

به گزارش گلستان24،رامین آذری ظهر امروز در بازدید رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از روند اعزام حجاج از این فرودگاه اظهار داشت: امسال از استان گلستان 7 هزار زائر اعزام می‌شوند که تاکنون 2200 نفر در قالب  8 پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان اعزام شده‌اند و همه پروازها از این فرودگاه 26 پرواز خواهد بود.

وی تاکید کرد: در بحث بدرقه زائران هم استان‌ها همکاری خوبی با فرودگاه داشتند و با بدرقه زائران در مساجد و با آمدن زوار با اتوبوس به فرودگاه کمک فراوانی به ما در این ایام شد.

آذری افزود: در بحث استقبال هم ما برنامه خاصی داریم و در اختیار زائران کارت‌هایی را قرار داده‌ایم و تنها افرادی که دارای این کارت‌ها باشند می‌توانند به فرودگاه مراجعه کنند و از ورود افراد دیگر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان همچنین از رتبه سوم فرودگاه گرگان در پروازهای حجاج امسال  خبر داد و افزود: استان گلستان با اعزام 7 هزار زائر بعد از تهران و خراسان در جایگاه سوم قرار دارد البته این فرودگاه تنها زائران گلستانی را اعزام می‌کند در حالی که تهران و خراسان زائران چند استان را اعزام می‌کنند.

آذری اظهار کرد: سال گذشته از استان گلستان اعزامی نداشتیم و نسبت به سال 1394 که 1804 زائر اعزام داشتیم میزان اعزام زائران گلستانی 285 درصد رشد داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: اکنون در طول هفته 92 پرواز به مقصدهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی گرگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار